bilgi için teşekkürler çok faydalı bir paylaşım olmuş
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Annem eve Profilo almıştı buzdolabını, ben de şimdi evlilik arefesindeyim. Tüm beyaz eşyaları Profilo'dan bakıyorum, hem servis ağı hem kullanım kolaylığı beni cezbediyor.
Kullanışlı olması yer konusunda eve uyumlu olması lazım beyaz eşya seçerken kişiler çok dikkatli olmalı ve uzun süre kullanacağını bilmeli, İnterneten araştırma yapmalı markayı değil içeriği ön planda tutmalı
Evlenirken biz o kadar çok masraf yaptık ki artık onuda biraz uygun alalım ileride değiştiririz dedik, keşke daha iyisini alsaydık diyorsunuz sonra. Ucuz etin yahsinisi olmaz. Özellikle çamaşır makinesinin ge buzdolabının iyisi olmalı.
Enerji tasarrufu en yüksek olan makine tercihimdir profilo yakınlarım kullanıyor ve tavsiye ediyor ileride kendi evimi kuracağım zaman profiloyu 1 numaraya koyacağım
evlenecek adam bulur bulmaz aklıma getireceğim bunları çok teşekkürler tavsiyeler için. belki de kendi evime geçerken lazım olur kim bilir ki? hayat tek bir adamı bekleyerek harcanamayacak kadar kısa.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Harika paylaşım. Bencede tasarruflu ve garantili ürün almak.
güzel kullanın o yeter bence titiz olun üşenmeyin her türlü alabilirsiniz beyaz eşyayı ama kaliteli seçin internetten almayın sakın gidin görün sorgulayun
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
242Cevap
bazı eşyalar için gerçekten de daha iyisi olsaydı dediğim oldu :D
Sağlam ve güzel ürünler zamanında aldık şimdi biraz zorlar
İlk alirken ucuza kacmayip en iyilerinden alınırsa ve güzel kullanılırsa ömürlük olur
bende camaasır makınesı arastırıyordum hangısını alsam dıye o zaman profilo
Her zaman olacak şeyler modası geçince ne olacak
Keşke dememek için evlenmeyin arkadaşlar ashashahah
Bütçe meselesi bunlar farkındasın dimi
Kenarda dursun. Eşim beyle konuşuruz ileride. Aklımızda bulunsun bu harikulade bilgiler.
Biz de bunlardan kullanıyoruz ama değişim vakti geldi
Harika paylaşım. Bencede tasarruflu ve garantili ürün almak
Sadece beyaz eşya degil, mobilya için d egeçerli bu bence :)
Alırken kalitesine ve kullanışlı olmasına dikkat edilirse problem yaşanmaz
Güzel bir bence olmuş eline sağlık gerçekten
Keşke dememek için iyi düşünmeli. Emeğinize sağlık.
Tavsiyeleriniz için teşekkürler emeğinize sağlık güzel paylaşım olmuş
Çeyiz düzenler için gerekli ve güzel bir paylaşım olmuş
Alman patent kalite alınabilir ama çamaşır makinesi program çok uzunmuş
Okudukça evlilikle gram alakamın olmadığını farkettim ama güzel bir içerik olmuş
bayılıyorum beyaz eşya bakmaya bir an önce Profilo'dan evime almalıyım
profilo beyaz eşyaları hem çok dayanıklı hemde uygun fiyatlı
Beyaz eşya olayında markaya değil şansa inanıyorum
Detaylı bilgilendirme için teşekkür ederim 🙏
Teşekkür ederiz gerçi bu hayatta evlenmek çok masraflı bir şey ama yinede teşekkür ederiz
Biz yaklaşık 3 yıldır profilo kullanıyoruz çok memnunuz iyi ki almışız tavsiye ederim
Servis konusunda güçlüyse marka aliyorum, profilo sorun yasatmadi hic bir konuda.
Eşimin istediğine göre dizecegim ki evi keşke demeyelim
#Mirliva
Profilo hiç kullanmadım ama iyi olabilir denemek isterim.
çok güzel faydalı bir bence olmuş, teşekkürler. :)
Paran varsa herşeyin iyisi al gerçi sonra onun da modası geçer yenisini isterler
Bence en kaliteli alınması lazım sürekli değişecek değil
Profilo'nun xxl geniş kapasite buzdolapları çok iyiymiş
Güzel karakterli ve güzel yüzlü bir kızla evlenemeyeceğim için hayal soru
Yeni evlenecek olan çiftlere çok iyi ve yararlı bir bence olmuş teşekkürler
Evdt
bilgi için teşekkürler çok faydalı bir paylaşım olmuş
Annem eve Profilo almıştı buzdolabını, ben de şimdi evlilik arefesindeyim. Tüm beyaz eşyaları Profilo'dan bakıyorum, hem servis ağı hem kullanım kolaylığı beni cezbediyor.
Kullanışlı olması yer konusunda eve uyumlu olması lazım beyaz eşya seçerken kişiler çok dikkatli olmalı ve uzun süre kullanacağını bilmeli, İnterneten araştırma yapmalı markayı değil içeriği ön planda tutmalı
Beyaz eşya konusunda en güvendiğim markaların başında Profilo geliyor.
ne alırsan al zaman çok çabuk geçiyor. evlenirken kamyon yüküyle para harcadım. 6 senede döküldü hepsi
Beyaz esya alırken en önemli husus marka nokta
Sorunun basini "evlendikten sonra keske daha iyisini alsaydik" kismini okuyunca "noluyo ya" oldum😂 evlendigimiz kisiyle ilgili falan sandim bir an😂
Evlenirken biz o kadar çok masraf yaptık ki artık onuda biraz uygun alalım ileride değiştiririz dedik, keşke daha iyisini alsaydık diyorsunuz sonra. Ucuz etin yahsinisi olmaz. Özellikle çamaşır makinesinin ge buzdolabının iyisi olmalı.
Enerji tasarrufu en yüksek olan makine tercihimdir profilo yakınlarım kullanıyor ve tavsiye ediyor ileride kendi evimi kuracağım zaman profiloyu 1 numaraya koyacağım
Televizyon ve çamaşır Makinesini kullanıyorum çok güzel memnunum
@Muzafer_Tuğkan çamaşır makinesini değişmeyi düşünüyorduk bu tavsiye iyi oldu :)
9 kg kapasiteli alın hanımefendi
@Muzafer_Tuğkan teşekkürler
Rica ederim hanımefendi
Profilo hiç kullanmadım Teşekkürler çok güzel bir bence paylaşımı olmuş
evlenecek adam bulur bulmaz aklıma getireceğim bunları çok teşekkürler tavsiyeler için. belki de kendi evime geçerken lazım olur kim bilir ki? hayat tek bir adamı bekleyerek harcanamayacak kadar kısa.
Harika paylaşım. Bencede tasarruflu ve garantili ürün almak.
güzel kullanın o yeter bence titiz olun üşenmeyin her türlü alabilirsiniz beyaz eşyayı ama kaliteli seçin internetten almayın sakın gidin görün sorgulayun
beyaz eşyalarda smart olup olmaması ne farkediyor bilmiyorum. bunun yanı sıra son teknoloji beyaz eşyaların çoğu a sınıfı enerji tüketiyor zaten.
Evliliğe daha var ama aklımızda bulunur teşekkürler
Hepsi olmasa bile evlenin. Birer birer alırsınız.
Gerçekten önemli bir konus aslında daha uygunu alim derken pişmanlık yaşanabiliyor o yüzden her esya ayrı ayrı araştırılıp dikkatli bakılması lazım
dehşet arttı fiyatlar. en ucuzu dahi el yakıyor.
Gerçekten iyi karar vermek şart yoksa sonrasında uğraşıp durmak gerekiyor
Çamaşır Makinesini kullanıyorum çok memnunum Profilo
böyle bir ülkede tek yapman gereken bütçene uygun bir şey almak olacaktır. İyi asla bitmez
en pahalısını alma sor aw
araştır git adam akıllı
görünüşe aldan ama seviyeli
kadın tarafının ağzına bakma
iki kişi karar verin
Eğer birgün zor biraz da evlenirsem eşin en iyisini alırsam bunları pek sorun etmem diye düşünüyorum 🙂
Beyaz eşya işi çok ayrı bir şey yaa bütün özelliklerine dikkat edilerek alınması gerekiyor yoksa ilerde çok sıkıntı yapabiliyor. Teşekkürleeer.
ev kurarken dikkat etmeniz gereken tek şey eşyaların beyaz değil siyah ya da gri olması daha şık ve kullanışlı inanın bana
Parası da güzel gri Rengin
@Muzafer_Tuğkan ne ucuz ki.. almışken içine siner en azından
Ben de yazının başlığını gördüğümde evlendiğim insanla ilgili dediğini sandım meğerse eşya ile ilgiliymiş daha iyisini alsaydık derken