Güzel onerilerr bence beyaz renk bnce çok güzel ferah duruyor gri el izi birakiyor
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Profilo hayatımda hiç denemedim. Buzdolabı konusunda ileride şans vermeyi düşünüyorum. Bosch bir ürün almak istemiyorum artık. Her gün bir sorun veriyor. Adı gibi boşch
Bütce yönünden de gelecek yönünden de ortak karara varılarak alınabilecek bir şey
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
İhtiyaç olmayan fazla şeyler alinmamali kolaylik saglayacak pratik saglam şeyler alinmali herkesin kolayca kullanabilecegi böylelikle her isi herkes yapabilir
Her ne kadar boş olsa da çamaşır makinesi olmadan olmuyor en azından. Hadi 2-3 tabak elde yıkanır, tv izlemesek de olur ama dediğim gibi çamaşır makinesi, buzdolabı, fırın ocak olmadan olmuyor
Hayır Elbette öyle ama en iyiside olsa gitti yani bende marka takintiliyim hemen düşmem alışverişte ama nedense depremi yasayinca biraz degisiyor insan
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
242Cevap
Ben pratik eşya devasa dolap kullanmama taraftarıyım evi öyle haldır haldır doldurmanın manası yok bence birazda teknolojik olması kafi bence
Beyaz eşya sećimi cidden çok önemli. Biz beyaz eşyaları kaç kere değiştirmek zorunda kaldık sayamadım bile
Benim için en önemlisi tv. Özellikle internet wifi girişli olmalı. Çamaşır makinası ve bulaşık makinasi da çok programli olmali
evlilikten sonra olması gereken en büyük tv alın nedeni şudur can sıkıntından ötürü sürekli film izliceksin
evimizde buzdolabımız profoli uzun zamandır kullanıyoruz hiçbir sorun yaşamadık tavsiye ederim beyaz eşya alıcaklara
bulaşık makinesi en çok bozulan şey olabilir yani bizim evde öyle oldu. önemli ve dikkat edilmeli
evet gerçekten a sınıfı enerji tasarrufu baya iyi oluyor, ucuz alınca çok elektrik harcıyor maalesef. Teşekkürler bilgiler için :D
Artık kalite olarak çok bir fark olduğunu düşünmüyorum zaten her ürünün 2 sene garantisi var
Güzel onerilerr bence beyaz renk bnce çok güzel ferah duruyor gri el izi birakiyor
Profilo hayatımda hiç denemedim. Buzdolabı konusunda ileride şans vermeyi düşünüyorum. Bosch bir ürün almak istemiyorum artık. Her gün bir sorun veriyor. Adı gibi boşch
güzel aletler bunlar sayesinde hayat kolaylasıyor
Daha iyisini almak için pişman olacağımı sanmıyorum
Eş anlamında mı bu soru 😂😂😂 keşke değiştirebilinse
İki kişiyiz, bize bunlar yeter die hiç düşünmedim.. Bu yüzden yakında spotcu açıcaz
Evi tuttukta beyaz eşya kaldı :) çok pahalı her şey çoook
Kaliteli kullanışlı ve uyumlu olan ürünleri seçmeli
bu duygu bende hep var ya hep daha iyisini isityorum
annem sürekli bunu söyler. bunu söylememeleri için Profilo öneriyorum. teşekkürler
Güzel tavsiye ederim artık zamanında ne aldıysa aldı insanlar bundan
Cok bilgilendirici bence olmus ellerine saglik
Keşke daha iyisini alsaydık demeyecek bir eş nasip et Allahım
Kurutma makinesinin pek önemli olduğunu düşünmüyorum ama güzel flood teşekkürler
profilo ekonomi sınıfının en iyi markası diyebiliriz
Profiloda güzel dayanıklı ev aletlerinde iyi bir marka. Teşekkürler bilgi için.
Evlenmeyi düşünmüyorum ama evlenirsem kesin profilo alıcam:)
Gerçekten çok faydalıymış bu kadar güzel olduğunu öğrendiğin iyi oldu
akıllı cihazlar hayatı kolaylaştırıyor gerçekten. tebrik ederim elinize sağlık
Bekarlık sultanlık ya no karı no dırdır ordan oraya fıldır fıldır kdkflfld
Çok sağ olun bundan sonra alışverişlerimiz Profilo'dan😍
Aldığımız malzemelerden hiç pişman olmamak için en iyisi evlenmemek 😄😄
Hayatı kalaylaştıran teknolojiler icin profilo teşekkür edrm
İyice bir araştırma yapılmalı hem uygun hem de kullanışlı olması lazım
Bütce yönünden de gelecek yönünden de ortak karara varılarak alınabilecek bir şey
İhtiyaç olmayan fazla şeyler alinmamali kolaylik saglayacak pratik saglam şeyler alinmali herkesin kolayca kullanabilecegi böylelikle her isi herkes yapabilir
Fazlasıyla açıklayıcı ve net bir yazı olmuş.
Ellerinize sağlık.
Her şey o kadar pahalı ki sırf bu yüzden insanlar evlenmiyor bile
En önemlisi çamaşır makinesi ve buzdolabı. Çok dikkat et
Bence herkes gücüne kadar eşyasınız alır ama kimse bişey aldığı için pişman olmaz
Çok güzel görünüyorlar, evime almayı isterdim
keşke daha iyi bir eş alsaydık demedikten sonra sıkıntı yok 😅😅
Bence ilk seferde her şeyi pahalı almak gerek
Bu tarz paylaşımlar gerçekten çok güzel ve aydınlatıcı çok tşkler 😊👍
of ya evlilik cok zor bir sey ya ayrilsalar bu esyalara nolcak sonra
3D Fry Özellikli Ankastre Fırın'a kesinlikle ihtiyacım var.
Evlerin olmaz sa olmazı beyaz eşyaları
Sağlam marka kalite 3 bir arada olmazsa olmazı
Keskeler insanlari uzer onun icin iyisini almaliyiz
Bütçeye göre alıyoruz ama bozulmasın diye dua ediyoruz
Bence iyi tavsiye, Profilo markalı ürünleri alsam pişman olmam
beyaz eşya biraz şans işi gibi ama emeğine sağlık çok güzel bi bence olmuş
bizde bi tv sehpası vardıhiç güzel değildi sonradan değiştirdik baya zor oldu
Çok doğru gerçekten Profilo başarılı bir marka
Bence eşyalara cok takılmayın fazla para harcamayın paranız varsa gidin tatil yapın
bilgiler için teşekkürler çok açıklayıcı olmus
Büyük ihtimalle en kullanışlı olanını alırdım
Bu devirde evlenebilmek cesaret ister açıkçası 🙄🙄😒
Evlendikten sonra, keske daha iyisini alsaydim“ dedigim tek sey kocamin kendisi 😂
Ook süper görüş olmali
Ömürleri kısa vadeli olacak şekilde ayarlanmış hepsinin en kalitelilerini alın 1 kere alın
Hayatımızı kolaylaştıran ve zamandan tasaruff etmekte önemli rol oynuyor
Tüketim toplumu yuz her zaman ihtiyaç olacak
Depremden sonra hepsinin boş olduğunu anladim
Her ne kadar boş olsa da çamaşır makinesi olmadan olmuyor en azından. Hadi 2-3 tabak elde yıkanır, tv izlemesek de olur ama dediğim gibi çamaşır makinesi, buzdolabı, fırın ocak olmadan olmuyor
Hayır Elbette öyle ama en iyiside olsa gitti yani bende marka takintiliyim hemen düşmem alışverişte ama nedense depremi yasayinca biraz degisiyor insan
Ha o konuda evet ben de Gölcük'te yaşıyorum Gölcük depremini yaşadım. Dediğin gibi artık aman çalışıyor iş görüyor x marka olmasa da olur diyoruz
kaybın yoktur umarım