Herkes kitap okumayı sever ama herkes kendine göre kitap bulamaz, bu da ne yazık ki kitap okuma oranını düşürüyor. Sanıyoruz ki herkes klasik okumalı ama bu ne yazık ki insanları kitaptan soğutabilen bir durum haline dönüşüyor. Henüz aradığı kitabı bulamayanlar; karantina sizin için faydalı bir hale dönüşebilir. Evde olduğunuz süre içinde türlü türlü kitaplara online olarak ulaşabilir ve kendinize uygununu bulabilirsiniz. :) Benim bugün sizlere önerim ise, birçok kişinin sevdiği çizgi romanlar.
Mister No

1975 yılında yayınlanan bu çizgi roman, 2. Dünya Savaşı'nda savaş pilotu olan Mister No'nun sonrasında turist rehberi olmasını anlatıyor. Birçok ülkeyi ele alıyor. Abimiz resmen bir Cüneyt Arkın. Linkte sayılarını bulabilirsiniz: tık tık!
Tommiks

Çizgi roman okuyup Tommiks bilmeyen sayısı yok denecek kadar azdır. Hatta çizgi roman okumamış insanlar bile Tommiks'i duymuştur. 1951 yılında yazılmaya başlanan Tommiks bir ara Türkiye'de yasaklandı. Yasaklandı yasaklanmasına ama gazeteler promosyon olarak da vermeye devam ettiği için pek etkili bir yasak olduğu söylenemez. :) Yüzbaşı Tommiks, düzeni sağlamakla görevlendirilir ve sürekli komik olaylar yaşamaya başlarlar. Linkte sayılarını bulabilirsiniz: tık tık!
Zagor

Yine herkesin mutlaka hayatında bir kere duyduğu çizgi roman serisi. Mister No'nun yaratıcıları tarafından yazılmış bu seri, düşsel bir ormanda yaşayan Zagor'un anne babasının ölümünü ve onu avcının büyütmesini konu alıyor. 3 filmi var ve 3'ü de Türkiye'de çekilmiştir. Linkte sayılarını bulabilirsiniz: tık tık!
Mandrake

Süper kahramanlar daha piyasada yokken Mandrake vardı! :D Pelerinli ve özel yeteneklere sahip bu sihirbazımız badem bıyıklarıyla Ayhan Işık'ı andırsa da onun amacı özel güçleriyle kötülerle mücadele etmektir. Linkte sayılarını bulabilirsiniz: tık tık!
Kızılmaske

Doğal kahramanları anlattım, bir de süper kahramanımız var :) Çizgi roman dünyasının ilk özel kostümlü kahramanı Kızılmaske, gemisi korsanların saldırısına uğrayan adamın tüm hayatını bunlarla savaşmaya adamasını anlatıyor. Linkte sayılarını bulabilirsiniz: tık tık!
#EvdeKal KScan!
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
33Cevap
Güzel öneriler ama sahte kahramanları değil de gerçek kahramanları okusak
Marvel serisini daha çok seviyorum
Kızılmaske tercihim olur. Emeğine sağlık.
Eski günler canlandı gözümde gadası
e milattan önceki çizgi romanlar tabi ücretsiz olur. yinede böyle bir başlık açtığın için teşekkür ederim. bak sana ne yolluyorum. şimdiden keyifli okumalar
link yollanmamış : cizgidiyari arşivden bakabilirsin
Milattan önce olması ile kült olması arasında fark var bende :)
bu çizgi romanları önererek "kült"ün ne olduğunu bilmediğin o kadar açık ki her neyse yapmışsın bir şey şakşaklayalım gönlün olsun.
Zevkin uyuşmak zorunda değil, zevkinin uyuşmadığı bir şeye bu kadar eleştirel yaklaşman da hoş değil bence. Zagor Tommiks çizgi romanın atasıdır, bu film izlerken Yeşil Yol'u Esaretin Bedeli'ni esgeçmek gibi bir şey olur benim gözümde. Senin gözünde öyle değildir saygı duyarım, şakşaklanmaya ihtiyacım yok
Babam çocukken tommiks ve zagor okumayı çok seviyormuş
En onemlisi olan texas i atlamissin. Hey yavrum heyy cocuklugumuz onlari okumakla geçti. Adeta tapardik o kitaplara.
Faydalı bir bilgiler olmuş. Çizgi roman okuyucuları kesinlikle yararlanacaktır. :)
Kızılmaskee vay be evde sandıkta duruyor 3 tane eski baskı 😃 çok hoşuma gitti
Ben hiç sevmem çizgi roman. Suç ve cezayı okumuştum tek çizgi roman olarak. İyiydi.
"Zagor" kesinlikle benim kitabim🙏 emeğinize sağlık 👏👏
Çizgi roman da farklı bir kültür hiç mi ilgisini çekmez bir insanın ya
Ya ben boys çizgi romanını okumak istiyorum ama hangi siteden temin edebilirim?
Ben Conan hastasıydım eskiden.
Sabahtan akşama kadar okusam bıkmam
Hepsi çok değerli benim için çünkü eski günleri hatırlatıyor. Yeniden okuyacak olmak mutluluk verici
Ben uzun zamandır çizgi roman okumuyorum bulsam okurum bakalım bulursam online kitap okumak isterim
Faydalı bir paylaşım ellerinize sağlık
Sen varya sen asiri harikasin. Eline sağlık
ay teşekkürler :D
yaaa linkler bende olmuyo
aa neden :(
Böyle kitaplar pek ilgimi çekmiyor ama yinede teşekkürler
Eğlenceli ve güzel bir bence seninde dediğin gibi tommik ve teksas hiç okumayan bile bilir. 😀👏
Çizgi romanlar bugüne kadar en sevdiğim kitap türlerinden biridir, harika eserler bunlarda.
Nostalji gündemde oldu aslında güzel de oldu,
Ben benim abim'i sipariş verdim
tommik in hayranıydım
Vay be efsneydi bunlar :)
Hangisini ilk oneirirsinn
O anlamaz bu işlerden. Sana en çok texas ve tommiksi öneririm. Zamaninda yuzlercesini hatim etmis birisi olarak... 😊
@aerolite Anlamam ama Bencesini yazmışım, peki.
Çocuklugumuzun çizgi romanlarıı
Aa mükemmelmiş, hemen okurum :D Teşekkürler.
teşekkürler emeğine sağlık
Ben hiç çizgi roman okumadım 😔
Bende evde var henuz okumadim onceden almistim 😅
güzel öneriler teşekkürler
çok güzel olmuş çocukluğum bunlarla geçmişti
aaa evet bunlar cidden iş görür bu aralar
Emeğine sağlık
Çocuklugumuzun çizgi romanlarıı
Kızılmaske tercihimdir
Tommiks kitabını okumayı düşünüyorum 🌺
Harika seriler eskiler başka
Hiç çizgiroman okumadım
güzel 😀 😁 😂
konun süper olmuş.
Tommiks. Buna bayılırım
Guzel oneriler 😊
Resimler güzel ama
Baya renkli
Harikaa
emeğine sağlık