Biraz pasaklılar.
İlk başta suyu bile zor içiyorlardı. Şimdi kuru mamaları, yaş mamaları, tavuk dönerleri var ve güzelce yiyebiliyorlar.
Acıktıkça yiyip hemen uyuyorlar. Sonra oyun oynayıp yine uyuyorlar.
Dördü de başka: beyazlı tekir, beyazlı sarman mı, calico, tortoiseshel.

Kum olarak tavuk yemine katılan bir malzemeyi kullanıyorum. İş görüyor. Suları da var. Kısacası yiyip içip uyuyorlar.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Benim bebeler de böyle yavru kediler gördüler marketin yanında kutu konulmuş anne ziyarete gelelim diyorlar 😂
Hepsi çok tatlı. Keşke hepsini kurtarabilsek..
Amaaaaan maşallah ne sevimlileeeer ponçik ponçik 🥰🥰
Yiaaa çok tatlılar ama yaş mama çok verme dokunur daha bebek oldukları için
Çok tatlılar ve çok şanslılar sizin gibi bir insana rsstladiklari için
Bir kaç kişi daha var ilgilenen.
Ay çok şekerler
Çok tatlılar, sahip çıkmana kocaman bir alkış 💙
Evet çok güzeller
Oy sizin ben canınızı yerim
Evet çok tatlılar Allah razı olsun bakmışsınız
Şaka mı çok tatlılar
Evet tatlar bak sevaptır
Ya bu tipler neee cok tatlılar
İsimleri ne
İsimsizler.
Çok tatlılar. Eline sağlık 👍🏼
Ne kadarda sevimliler ♥️
Ya kıyamam çok şekerler 💖
Çok tatlılar
Oyy yerim ben onları ya çok tatlılar 🤍
Çok tatlılar ya, maşallah subhanallah
Minnoşlarr
Evet çok tatlılar