Fabrikada anaları ölmüş. Başıma kaldılar. Sizce de çok tatlı değiller mi?

Biraz pasaklılar.

İlk başta suyu bile zor içiyorlardı. Şimdi kuru mamaları, yaş mamaları, tavuk dönerleri var ve güzelce yiyebiliyorlar.

Acıktıkça yiyip hemen uyuyorlar. Sonra oyun oynayıp yine uyuyorlar.

Dördü de başka: beyazlı tekir, beyazlı sarman mı, calico, tortoiseshel.

Evcil hayvanlar
Evcil hayvanlar

Kum olarak tavuk yemine katılan bir malzemeyi kullanıyorum. İş görüyor. Suları da var. Kısacası yiyip içip uyuyorlar.

#SymrnaCityStyle

Fabrikada anaları ölmüş. Başıma kaldılar. Sizce de çok tatlı değiller mi?
Cevapla