Bu devir erkekleri neden kedi seven kadinlari gereksiz yere kötüleyip geçmişiyle yargiliyor?

Mesela geçmişinde çok zina yapmış veya çok kız arkadaşı olmuş yatmış kalkmış adamlar. Daha önce beraber olmamış kadına diyor ki sen yaptın bunu. Ha bir de kız kedi seviyor diye diyor ki sen sevgini kediye veriyorsun ailene vermezsin geçmişin kötü falan. Ne alaka? Kedi seven kadının geçmişi neden kötü oluyor? Benim geçmişim kötü değil. Ayrıca teyzelerim var geçmişi tertemiz nice evli mutlu bir sürü kedisi var bahçede. Bu zamanın erkekleri kafayı neden kediyle bozmuş. Satanist mi bunlar? Gerçekten böyle mi düşünüyor erkekler hayvansever kadınlar hakkında?

Bu devir erkekleri neden kedi seven kadinlari gereksiz yere kötüleyip geçmişiyle yargiliyor?
Cevapla