Japon balığımın kafasında kırmızı şişlik ve yara gibi leke neden geçmiyor, diğer balıktan hastalık kapmış olabilir mi?

Yaklaşık 1.5 yıl önce bir balık aldım, yanına da balık almıştım ama birbirlerine saldırıyorlar diye ayrı fanuslara koydum. Yanına aldığım balık bir hafta içerisinde öldü, diğer balık 1.5 senedir benimle hiçbir şeyi yoktu, gayet neşeliydi, dört kuyruklu Japon balığı. Kardeşim geçenlerde civciv almış, bakamayacağımız için, evde yerimiz olmadığı için balıkla değiştirdik. Yeni aldığımız balığı da aynı fanusa koyduk fakat bir zaman sonra fark ettim ki, yani iki gün içerisinde oldu, bunlar benim balığımın kafasında şişlik var, kırmızılık ve diğer balıktan kaçıyor. Diğer balık iki kuyrukluydu ya da 2 yüzgeç mi denir, kuyruğunda iki tane yüzgeç vardı. Sonra ayırdık, suları da çok kötü kokmaya başlamış, normalde benim balığımın suyu hiç bu kadar kokmazdı, hatta hiç kokmazdı. Suları ayırdık, fanusları ayırdık, benim balığımın kafasındaki gitgide daha kötü olmaya başladı, hâlâ kötü kokuyor, 1.5 hafta olmuştur, belki iki haftaya yakın geçmedi.

Japon balığımın kafasında kırmızı şişlik ve yara gibi leke neden geçmiyor, diğer balıktan hastalık kapmış olabilir mi?
Japon balığımın kafasında kırmızı şişlik ve yara gibi leke neden geçmiyor, diğer balıktan hastalık kapmış olabilir mi?
Cevapla