Yaklaşık 1.5 yıl önce bir balık aldım, yanına da balık almıştım ama birbirlerine saldırıyorlar diye ayrı fanuslara koydum. Yanına aldığım balık bir hafta içerisinde öldü, diğer balık 1.5 senedir benimle hiçbir şeyi yoktu, gayet neşeliydi, dört kuyruklu Japon balığı. Kardeşim geçenlerde civciv almış, bakamayacağımız için, evde yerimiz olmadığı için balıkla değiştirdik. Yeni aldığımız balığı da aynı fanusa koyduk fakat bir zaman sonra fark ettim ki, yani iki gün içerisinde oldu, bunlar benim balığımın kafasında şişlik var, kırmızılık ve diğer balıktan kaçıyor. Diğer balık iki kuyrukluydu ya da 2 yüzgeç mi denir, kuyruğunda iki tane yüzgeç vardı. Sonra ayırdık, suları da çok kötü kokmaya başlamış, normalde benim balığımın suyu hiç bu kadar kokmazdı, hatta hiç kokmazdı. Suları ayırdık, fanusları ayırdık, benim balığımın kafasındaki gitgide daha kötü olmaya başladı, hâlâ kötü kokuyor, 1.5 hafta olmuştur, belki iki haftaya yakın geçmedi.

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer