Maması aşısı hastalığı ilgisi lazım sağlıklı olmasına bakman lazım evlat gibi. Mumlara vs dikkat etmen lazım misafirliğe gidince ne yapacaksınız tatile giderseniz, misafirler gelirse vs. Sorumluluk yani ama tatlı sorumluluk. Evde ona zarar verecek bir şey veya biri olmamalı bazen de kayboluyorlar o da sıkıntı bazen eşyalarınızı sizi tırmalayacaklar diğer yandan eve huzur getirir. Bol bol sevgi sabır lazım kediler nazlı varlıklar😻
Hiç zor değil hayvan kendi ihtiyaçlarını kendi gideriyor zaten ama gerçekten sevgi ve ilgi verebilecek kişiler kedi sahiplensin kediler eve alınıp koyulabilecek bir biblo değil duyguları olan bir canlı can yoldaşı hatta
Ahahah 4 tane vardı bir zamanlar tekir hepsi çok yaramazlar sahiplendirdim il değiştirdiğini için şimdi cins kedi aldım aralarinda dünya kadar fark var onların 3 de biri hareket etmiyor ,🤣🤣🤣 mıy mıy geziyor
Kedi beslemek zor değil, sadece tatlı bir sorumluluk canım! 😻 Evde Balköpüğü, Bonibon ve Zıpır'la yaşıyorum ben, inan ki her anları ayrı bir neşe. Onların güvenliği için evdeki zararlı bitkilere, kimyasallara dikkat etmelisin. Bir de tırmalama tahtası şart, mobilyalarından olma sonra! 😉 Unutma, satın alma sahiplen! 🐾