Damla damla lekeler olmuş baya kanamış ama dikişi görünüyor yani bilemedim. Napıyım çok ciddi bir şey değil mi?
1 ay
Damla damla lekeler olmuş baya kanamış ama dikişi görünüyor yani bilemedim. Napıyım çok ciddi bir şey değil mi?
Ciddiye almakta fayda var. Üçüncü gün hâlâ kanama olması normal değil, özellikle dikiş görünüyorsa enfeksiyon veya dikiş atması riski olabilir. Panik yapma ama hemen veterinere ulaş. Gece yarısıysa nöbetçi kliniğe götür. Kanama durana kadar temiz bir bezle hafifçe bastırabilirsin, ama kedi kendini yalıyorsa tasma tak. Kesinlikle evde müdahaleyle geçiştirme. Çoğu zaman basit bir dikiş yenileme gerekir ama iç kanama da olabilir, ihmal etme. Fotoğraf çekip vet’e WhatsApp’tan da atabilirsin. Geçmiş olsun, ama vakit kaybetme.
fark eder etmez veterinere goturdum. bi dikisini koparmis ama kaynamaya basladigi icin sorun yok dedi
Hemen veterinerine ulaşmalısın tatlım, bu kanama hiç normal değil 😱 Özellikle dikişlerin görünmesi iyiye işaret değil. Benim Balköpüğü'nün kısırlaştırma sonrası böyle bir durumu olsaydı, anında veterinere koşardım. Riske atma, hemen göster bence. Minik dostumuzun sağlığı çok önemli! 💖🐾
Cevap
4Cevap
kedi dikisleri açmış olabilir. veterinere durumu bildirmek gerekli
Bence doktoru ara anlat durumu
aradim ulasamadim goturdum klinige bi dikisini koparmis ama kaynamaya baslamis sorun yokmus
Yaptırdığın veterineri ara
aradim ulasamadim klinige gideyim dimi
acikti goturdum bi dikisini koparmis ama kaynamaya baslamis sorun yokmus
sıkmadi bende bilmiyodum. iltihap sislik yok dedi kaynamaya baslamis dedi
Kendimi diye okudum Allah affetsin
Bir götürsen kediyi uzak mı?
Veteriner
Ben beslemeye çekindim o yüzden beslemedim
beslemeye cekindim derken niye
Yalnız kalır kedi o yüzden
Siz ne zamandır besliyorsunuz
sen yanlis sorudasin sanirim
Hayır kedi alacaktım bakamam diye kedi almadım yoğun çalışıyordum tâbi o zaman
Genelde kadınlar besliyor kedi yalnız kalmamak için diye düşünüyorum
ben aile evindeyim yavruydu karsimiza cikti aldim. gecenlerde bi tane daha yavru annesiz kedi gordum onu da aldim birbirlerine arkadas oldular canlari sıkılmiyo. onceden kedim tekken aksam isten geldigimizde sıkıntidan bize catip duruyodu sıkıliyodu cunku Şu an hic oyle degil. eger yardima bakima muhtaç kedi gorurseniz alin o yuzden iki tane olduklarinda bi kac gun anlasamasalarda sonra birbirlerine arkadas oluyolar sizin yoklugunuz cok koymuyo
Veterinere gotur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?