Milletin S1k1$ s0ku$a üye olduğu sitede gelen yorumlara hiç şaşırmıyorum. Herkes bilirkişi gibi konuşmuş. Kısırlaştırma kedilerin ömrünü uzatır ve ev ortamında yaşamasını kolaylaştırır. Daha önce hiç çiftleşmediyse psikolojisine de iyi gelebilir huyları güzelleşebilir. Benim iki kedimde de böyle oldu. Daha oyuncu, daha insana yakın oldular. İnanıyorum ki daha da sağlıklılar. Ameliyat erkek kediler için çok çok kolay. Zaten zor olan şey ameliyat değil de narkoz etkisinden çıkmak. Ameliyat sonrası kusma, yürüyememe, zıplayamama vs. narkozun normal etkilerinden. En fazla 24 saat sürüyor. Bu gerçi kediden kediye değişiyor. Bir kedim daha eve varmadan kıpırdamaya başlamıştı, diğeri saatler sonra anca patisini oynatabildi. Ama ikisi de 24 saat sonra toparlandı. Kedinin narkoza karşı bağışıklığıyla alakalı bir durum tamamen. Ameliyattan sonra eve getirince altına çiş bezi serin ve düz zeminde bırakın. Kapıları kapalı tutun tüm ihtiyaçları tek bir odada olsun. İlk gün tuvaletini kaçıracağı için halı sermemek iyi bir seçim olabilir. Zaten zıplayamadığı için çoğunlukla yerde takılacak. Dediğim gibi narkozdan dolayı kusma olabilir, o yüzden boyunluğu bir süre sonra takın. Zaten ilk gün kendini yalamak istemeyecektir aklı orada olmayacaktır. Yine de bir daha kusmayacağından emin olduğunuzda tam kendine gelmemiş haliyle geri takın çünkü kendine gelince takmak istemeyebilir. Dikişlerin patlamaması için dikkatli olun. Boyunluğu takın ve bir yere zıplarken ve inerken yardımcı olun. Erkek kedilerin dikişleri patlarsa en fazla biraz kanar o fazla riskli değil ama dişi kedilere iyi dikkat etmek gerekiyor. Dikiş açılırsa karnı açıkta kalıyor çünkü. Ameliyat öncesi ve sonrası bir süre aç bırakmayı unutmayın. Zaten veterineriniz size her konuda detaylı bilgi verecektir. Soru sormaktan çekinmeyin. Teşekkürler
20 Yorumla
En İyi Cevaplar
Kısırlaştırmadan once kan tahlilleri gibi birtakım tahliller yapılıyor. Eğer ameliyata uygunsa alıyorlar, hemen küçük bir kesi işlemi ile yumurtalıklarını alıyorlar. 3-4 saat gözetim altına aldıktan sonra eve gidebiliyorsunuz. Ameliyattan sonrası için 1 hafta boyunca vitamin ya da hap verebilir. Benim kedim Scottish olduğu için başta hemen ameliyata alınmadı kan değerleri çok düşüktü, 1 hafta haplarla değerleri iyileşsin diye uğraştik. Ama ameliyat acısız, sancısız geçti. Neredeyse hiç ameliyat olmamış gibiydi kızım. Kesi görünmüyordu bile neredeyse çok ince küçüktü. Ama bazı veterinerler hala postmodern ameliyat sisteminde büyük bir kesi açıp eski yöntem ameliyat yapalirler. Ona dikkat etmeni öneririm. Bizim doktorumuz çok iyi ve ilgiliydi. Umarım, senin petinde sağlıklı bir şekilde atlatır.
10 Yorumla
+1 yılBu bir ameliyat zaten, özellikle dişi kedilerde daha ciddi bir ameliyat. İlk gece ağrısı illaki oluyor ama sonraki günler dikişlerini açmaya çalışmadığı sürece sorun olmuyor
10 Yorumla
+1 yıl3 kedim var 2 dişi bi erkek 2 tanesi yavru zaten. Anne kedi ve erkek yavru kısır bizde şu an. Anne kedi kısırlaştırmadan önce zayıftı şimdi kilo almaya başladı biraz. Erkek kediyi kısırlaştırdık diye biraz trip atıyor morali bozuldu gibi ama iyi sonuç olarak.
10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
40Cevap
+1 yılKedilerin kısırlaştırılması, bir ameliyat gerektirir ve genellikle veteriner kliniğinde gerçekleştirilir. Bu işlem, kedilerin üreme yeteneğini ortadan kaldırarak istenmeyen gebelikleri önler ve bazı sağlık sorunlarını azaltır. Kısırlaştırma prosedürü genellikle kediler için rutin bir operasyondur ve genellikle birkaç saat içinde tamamlanır.
Ameliyat sırasında kediler genellikle genel anestezi altında olurlar, bu yüzden ameliyat sırasında ağrı hissetmezler. Ancak operasyon sonrasında, ameliyat bölgesinde hafif bir ağrı veya rahatsızlık olabilir. Veterineriniz, ameliyat sonrası bakım hakkında size önerilerde bulunacaktır, bu genellikle ağrıyı hafifletmek için birkaç gün boyunca ağrı kesici ilaç kullanılmasını içerir. İyileşme süreci genellikle hızlıdır ve kediler genellikle birkaç gün içinde normale dönerler.20 YorumlaEvde 6 kedim var hepsini de kisirlastirdim. Ameliyat oncesinde hayvani ürkutmemesi lazim. Ameliyat sonrasi ilk gun zaten hala narkozun etkisinde oldugu icin malak gibi bi sey oluyolar ama sonra yavas yavas toparliyolar. Duzgun bi veterinere denk gelmis olman cok buyuk sansin olur.
110 Yorumla- +1 yıl
Ne kadara kısırlaştırdın abi
- +1 yıl
Evet fiyat aldım 3 bucuk dediler İstanbul fatihte
- +1 yıl
Tamam abi sağol
- +1 yıl
Bana 1000₺ dediler 😄
- +1 yıl
Bin mi? Merdiven altı olmadığına emin misin masaya yatırıp kaldıracaklar herhalde
- +1 yıl
Küçük bir ilçede yaşıyorum. Ama aklıma kurt düştü. Diğerlerine de sorayım ondan sonra
- +1 yıl
Mutlaka iyice sor öğren bak çoğu yerde ben sordum, 4 5 bin arası. Sorduğum yerde kalabalık çoğunun tercih ettiği bi yer. Diğerlerine göre daha uygun. İyi araştırma yapmanı öneririm
- Evcil Hayvanlar konusunda 362 cevap paylaştı.
+1 yıl1-2 gün kendi haline bırak. Sadece çok hareketsiz kalmasın ya da çok fazla hareket etmesin. Dikişleri zarar görmesin. operasyon iyi geçtiyse şişlik ağrı falan olmaz. Bide kafasına o şeyden tak yarayı yalamasın.
10 Yorumla
+1 yılYa açıkçası, benim kedimde travma oldu ve hani aşırı derecede hassaslaştı hatta bildiğin duygusal oldu çıktı. O yüzden çok farkediyor kediden kediye ama sıkıntı işte biraz.
00 Yorumlaneden öyle bir şey yapma gereği duyuyorsun? bir de kısırlaştırmaktan kastın tam olarak ne? nasıl bir işlem?
02 Yorumla- +1 yıl
Nerden bileyim daha önce yapmadim. Çünkü dışarda çok geziyor. Çok saldırgan oldu, günlerce eve gelmiyor hep gezme tozma karı kız peşinde
Erkek kediyi neden kısırlaştırıyorsunki?
Benimde erkek kedim var salıyorum takılıyor bahar ay çevredeki kedilerle çiftleşip geliyor hiçbir zararıda olmaz ne gerek var kısırlaştırmaya02 Yorumla- +1 yıl
Sizin yüzünüzden sokaklar başıboş kedi kaynıyor o yavrular sağda solda ölüp gidiyor. Hadi sokaktakini düşünmüyorsun kendi kedini düşün. Çiftleşmek için kaç kediyle kavga edip zarar görüyor. Ve ömrü kısalıyor çifleştikçe. Bu insanlarda bile böyledir anne baba olunca ömür bariz kısalır. Yaptığın yanlış.
Kaldı ki ev kedisi sokağa mı salınır? Hayvanın psikolojisi bir yana, sokaktaki (kediler arasındaki) salgın hastalıklar bir yana. Hayvan eve fip getirirse ne olacak. Hay allam ya. - +1 yıl
Kedim sarman tekir. Evin içinde büyütmedim ev kedisi değil yani. Avlanmayıda bilir dövüşmeyide. Bu uğurda ölürsede kendi hayatı kendi kararları. Ev kedisi değil yani annesinide sokaktan aldım besledim. Aşılarıda tam.
Hayvanın doğum veya yaşam hakkını, çiftleşme hakkını elinden almak benim hakkım değil. Yavrular sokakta ölüyor olabilir gördüğüm kadarına yardımcı olmaya, beslemeye veya gözleri felan kapanan yavru görürsem tedavi etmeye çalışıyorum. Dünyaya yeni kedilerin gelmeye ve yaşama şansı elde etmeye hakları var. Çiftleşmekte, doğurmakta o hayvanların hakkı.
Biri senin kadınlığını sana sormadan elinden olsa hoşuna gider mi?
Boş boş konuşmayın
+1 yılhttps://voca.ro/1oVkdHuSirLD
Buyur 9 kedi sahibi olarak tecrübelerim bu05 Yorumla- +1 yıl
Evde 9 tane kedin mi var
- +1 yıl
Evet 2 tanesi daha bebek 2 haftalık sezeryanla doğdu üstelik
- +1 yıl
Profilde kedi babası diye öylesine yazmıyor
- +1 yıl
Öyle mi yazıyor bakmadım ama çok tatlı kediler
- +1 yıl
Evet çok tatlılar
Ufak bir operasyon oluyor ablam kedisini yaptırdı. Eve dişi kedi geldi oralı olmadı bizim pars:) kısırlaştırma olmazsa evin her yerine kakasını yapar.
00 Yorumlaameliyat. dişi kedi için daha zor süreç.2 gün kalır vet. te.. erkek için daha kolay. ama ikisi içinde operasyon yapılır. narkoz verilir
02 Yorumla- +1 yıl
Bizim halk SAKATTIR🤣🤣
+1 yılKendimi kısırlaştıracağım anladım baştan asdhgabsjdfbkjbafk
Yapma böyle bir şey diyecektim
02 Yorumla- +1 yıl
Ya sabır dgvhjnketbkn
- +1 yıl
Olabilir sıkılmışsındır üreme muhabbetlerinden belki
+1 yılKısırlaştıktan sonra daha da asabileşip yabani oluyolar genelde, ben de iki dişi kedimi kısırlaştırmayı düşünüyorum inşallah
00 YorumlaKanka hiç demeyim ama pek bir bilgim yok. Sadece hayvan fazla kilo alırmış , ilk başlarda da halsiz olurmuş
00 YorumlaEvcil Hayvanlar konusunda 759 cevap paylaştı. Erkekler daha rahat kısırlaştırma olur disi kedilerde karnı açılıp yapılıyor bir hafta sarsilir
00 YorumlaOlm hasta mısınız nesiniz ya? Biriniz kısırlaştırmak diğeri bilmem ne sizin neslin ne saçma sapan sorunları varmış
01 Yorumlaşöyle oluyo 😂😂
11 Yorumla- +1 yıl
Mideme s.. ctn knk
Devamlı ilişki yaşayıp, çocuk doğurmamak için mi bunu düşünüyorsun
07 Yorumla- +1 yıl
Bu ülkenin IQ ortalamasını sen düşünüyorsun SDXGHJİNDRGV
- +1 yıl
Düşürüyorsun*
- +1 yıl
Ya hahaha kardeşim laf sokmadan önce soruyu düzgün oku ki rezil olmayasın 😏😀
- +1 yıl
Bir insan kendini nasıl durduk yere rezil eder izliyoruz
- +1 yıl
40 or... spu bir araya gelse senin gibi bir p#ç doğuramaz anneni tebrik ediyorum 😂😂
+1 yılBilmiyorum ama sahip olduğumuz kediyi çiftleşirken görmek kadar berbat bir şey yok ya 🙄
06 Yorumla- +1 yıl
Şu cevap verenlerin görüşünü oku sabah sabah yaşadığımız olaya bak 😅😅😂😂🤣
- +1 yıl
Gördüm gördüm 😂
Dedim bu kızı çıldırttılar 😂🤣 - +1 yıl
Bu ülkenin IQ ortalamasını kimler düşürüyor belli oldu SDXGHJİNDRGV napsın millet enflasyonda et alacak parası mı var 😂
- +1 yıl
Lan sus konuşma 😂
O ayrı bu ayrı 😂
Ülke akıl olarak algı olarak çok geriden geliyor ya 😂 - +1 yıl
🤣🤣🤣
Boş konuşma yeter 🤣
+1 yılBiraz acısı olur ama onların yarası çabuk iyileşir tez toparlar
02 Yorumla- +1 yıl
Kaç günde geçer? Birde evin içinde gezmesinde veya dışarda gezmesinde sorun olur mu ameliyat olur olmaz?
- +1 yıl
Onu pek bilmiyorum veterinere sormak daha doğru olacaktır
+1 yılNeden böyle bir şey istiyorsun? İstemediğin bir evlilik durumu mu var?
03 Yorumla- +1 yıl
Çıldırıyorum sdxghjindrgv 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Allahım sana geliyorum
- +1 yıl
Yaaa harbiden hee niye kendimi kısırlaştıracağım gibi okudum bende herkes öyle okumuş😂
- +1 yıl
Lan o zaman cevap verin sizin yüzünüzden sorum helak oldu 😂😂
+1 yılBenim gözler gitmiş kendimi kısırlaştırcam diye okudum
04 Yorumla- +1 yıl
Öyle yazmış zaten sjsj
- +1 yıl
Kedimi demiş
- +1 yıl
Arkadaşlar afedersiniz de kör musunuz herkes mi öyle okur ya sdxghjindrgv gülmekten ölüyorum 🤣🤣🤣😂😂🤣
- +1 yıl
@yagmur_yureklim01 ya sabah sabah öyle gördük pardon ahshs
Dişi mi erkek mi evet ameliyay ediyorlar dişilerde daha zor
020 Yorumla- +1 yıl
Gel öpeceğim SXFFVSGVGDHBS şu sitede sadece sen IQ ortalamasını yükseltiyorsun sdxghjindrgv hepsi diyor kendini neden kısırlaştıracaksın diye 🤣🤣🤣🤣🤣 sabah sabah ölüyorum
- +1 yıl
Tam olarak nasıl bir işlem yapılıyor
- +1 yıl
Kedim erkek. Kaç gün sürer bu süreç? Canı çok acır mı? 😔😔😔
- +1 yıl
Dikiş bölgesi nasıl oluyor 😢😢
- +1 yıl
Veterineri aradım 5 günde normale döner dedi. Yarı baygın olacakmış ameliyat olunca. Tam anestezi yapmıyorlar. 1000₺ miş çok uygun bence
- +1 yıl
Ben küçük bir ilçede yaşıyorum ya o yüzden bazı şeyler diğer şehirlere göre çok ucuz 😁
- +1 yıl
3- 4 yaşında
- +1 yıl
Sarman
- +1 yıl
He sürekli yemek istiyor hiç doymuyor annemle yemek için sürekli kavga ediyor sabahın köründe SXFFVSGVGDHBS
- +1 yıl
Sonra şişko diyince suçlu ben oluyorum 🤣🤣
Ameliyat kanka. Erkekse daha kolay dişiyse zor
00 Yorumla
+1 yılValla kör gibiyiz ben de kendimi olarak okudum ufak bir şok sonrasında farkettim😂
00 YorumlaDişi kedilerde durumlar daha zor oluyor. Benim kedimin toparlaması bir haftayı bulmuştu.
00 YorumlaEvcil Hayvanlar konusunda 10,4b cevap paylaştı. dişi kediyse bakımı zor diyorlar. bir de dışarı çıkan kediyse çıkmamalı
00 Yorumlailk gün çok kötüydü, ölecek sandım. sonra hızla toparlandı. ağrısı var mıydı bilmiyorum.
00 Yorumla
+1 yılAmeliyat gibi biel sayilmaz ilk gun biraz narkoz etkisinde oluyor biz gaz anestezi ile kisirlastirmistik acacaklari kesigin ne kadar buyuk olacagini sorun
Zaten 2. Gunu kosturmaya başlıyorlar korkma yani00 Yorumla
+1 yılyorumlara bak burada slak dolu zaten kedin erkekse toplarını alıyolar dişiyse de gazlı anestezi var bide bişey daha vardı onu unuttum en fazla 2 gün sonra toparlıyolar
02 Yorumla- +1 yıl
Hiç sorma ya hepsinin mi gözü kör olur SXFFVSGVGDHBS birde birine soruyu tekrar oku diyorum mal mısın aptal mısın diyor o kadar şuursuzlar ki 😂
- +1 yıl
aynen öyleler
+1 yılAşı, iğne gibi bir şey sanırım.. Sonrasında daha sakin ve akıllı oluyorlar..
00 YorumlaBiz erkek kedimizi kısırlaştırdık hiçbir zorlukla karşılaşmadık fakat arkadaşımın kız kedisi baygınlık geçirmiş kedinin ağrışarı olmuş. Cinsten cinse değişebiliyor herhalde.
00 YorumlaKedi için çok stresli bir dönem ama rahat edersin. Merak etme kedi için kötü bir şey değil.
00 YorumlaZor bir süreç stressli kedi için onunla ilgilenmen gerekli
00 YorumlaÇok güzelsin niye öyle bir şey yapıyorsun 😢
14 Yorumla- +1 yıl
😆😆😆 kedi diyor
- +1 yıl
Dalga mı geçiyorsunuz SDXGHJİNDRGV
+1 yılKendimi diye okudum dedim be yapıyo bu kız
01 Yorumla- +1 yıl
🤣🤣🤣🤣🤣 gülmekten ölüyorum 🤣🤣😂😂
+1 yılNeden böyle bir karar aldın
04 Yorumla- +1 yıl
Çünkü sokak o.. rspusuuu oldu
- +1 yıl
O , zaman doğru bir karar
- +1 yıl
Valla gidiyor günlerce gelmiyor it
- +1 yıl
Vay hain
+1 yılKedolari çok seviyorum sevmeyen var mı
00 Yorumla
+1 yılBaya bi sinir olur sana kesn
00 Yorumla
+1 yılBaya zor geçiyor bildiğim kadarıyla
00 Yorumladişi mi erkek mi. bilgilendirebilirim
00 Yorumla- Evcil Hayvanlar konusunda 987 cevap paylaştı.
+1 yılBen kısırlaştırmadım 6 yıldır benimle
08 Yorumla- +1 yıl
6 yıldır benimle niye atayım o benim ailem
- +1 yıl
Evet evdeydi bazen kucağıma alıp çıkarıyorum dışarı
- +1 yıl
Masada kalma ihtimali varmış geç kaldık kısaca bunun için
Kilo alıyorlar bir tek onu biliyorum
00 YorumlaBir kaç haftaya normale dönmüştü
00 Yorumla
+1 yılVeteriner daha iyi bilir
00 Yorumla
+1 yılBen kiyamadim ya oglusuma.
00 YorumlaSaçmalama ya
01 Yorumla
+1 yılÖlebilir yaşı müsait değilse
06 Yorumla- +1 yıl
Daçma sapan konuşma kaç tane kedi ölüyor bu sebeple
- +1 yıl
Kesin ölüyordur ama kimseye çaktırmıyorardır her gün en az 2 3 ölü vardır eminim
- +1 yıl
Kesin paylaşıyordur. Bakın bunun ölümüne ben sebep olduk diyordur eminim. Senin görmemen normal değil mi?
+1 yılMaalesef daha önce deneyimlemedim
00 Yorumlaniye derdin ne
12 Yorumla- +1 yıl
Çünkü sokak o.. rspusuuu oldu
Kiz mı erkek mi
01 Yorumla- +1 yıl
Erkek
+1 yılKendimi diye okudum 🗿
01 Yorumla- +1 yıl
Tek sen değilsin 😒🧐
sksiz kalıyo
00 Yorumla
+1 yılYazık yapma
00 Yorumla
+1 yılTaşakları ağrır
00 Yorumla
+1 yılDişi mi erkek mi?
00 YorumlaHalsiz ve bitkin oluyorlar bir haftaya düzeliyor
00 Yorumla
+1 yılevcil misin
01 Yorumla- +1 yıl
Özürlü müsün orspçocuğuuuu
+1 yılKedi misin 😆
02 Yorumla- +1 yıl
Sayenizde öyle olduğumu öğrendim 😂😂
- +1 yıl
😆😆
+1 yılUfak bir ameliyat
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer