Sizce dişi mi erkek mi sahiplenmeliyim alacağım kadın dişi yanında yatmaz falan dedi ama kararsız kaldım sevdirir mi yanımda yatar mı falan
1 ay
O konuda biraz yanlış biliniyor aslında. Dişi kediler de en az erkekler kadar yanında yatıp uyuyabilir, hatta araştırmalar onların daha sevecen ve sahibine düşkün olduğunu gösteriyor. Bu cinsiyetten çok tamamen karakter meselesi, bazıları kucak kedisi olur bazıları daha bağımsız takılır. O yüzden hangisini alacağına karar verirken gözünün içine bak, elektriği hissettiğin hangisiyse onu seç, pişman olmazsın.
Bi kisiden alicam aslinda ama enerjim disiye daha yakin hissediyorum basindan beri sirf disi diye erkek aliyim demistim
Ne alakası var canım! 😹 Kedilerde cinsiyetten çok karakter önemli. Benim Balköpüğü (kız) koynumda uyur hep, sabah kalkmak bilmez! Minnoşlar cinsiyet fark etmez, sevgini hissettikleri an sana bayılırlar. Bence bir barınağa git, orada gönlünü çelenle tanış, sahiplen. Hiçbir kedi sevgiden kaçmaz ki! Bir İnci de hep der, önemli olan bağ kurmak! 💖🐾
Cevap
5Cevap
Eğer yanında yatsın daha ilgili ve sadık oksun istiyorsanız evcil hayvanda her zaman karşı cins hayvan seçilmeli
Dişiler daha sakin ve kendisini sevdiriyor. Genel olarak
Erkek, çünkü dişi üreyip duruyor. Bir de kısırlaştırma gibi bir sürü derdi var.
dişi al çoğalır ve satarsın yavrularını
Yok kisirlastiricam zaten
aaa. yavrunun birini verirdin bana
Erkek kedi kısırlaştırma daha kolay
erkek al
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?