Mahallede baktığım kedinin uyuz olabileceğinden şüpheleniyorum. Teşhis konulduktan sonra tedavisini kendim sürdürebilir miyim?

Geçen günlerde sırtında kabuk tutmuş birkaç kırmızı yara fark ettim. Ayrıca kulak kenarlarında ve yüzünde hafif tüy dökülmesi (kelleşme) var. Müsait olduğumda veterinere götürmeyi planlıyorum. Oldukça hırçın ve benden başkasına yaklaşmıyor. Teşhis konulduktan sonra, verilen ilaçlarla tedavisini evde kendim sürdürebilir miyim?

Mahallede baktığım kedinin uyuz olabileceğinden şüpheleniyorum. Teşhis konulduktan sonra tedavisini kendim sürdürebilir miyim?
Cevapla