Sokaktan ölmek üzereyken sahiplendiğim duman 4 senedir bizde, sizce de çok tatlı değil mi?

2.5 yaşında sahiplenmiştim, sokağa atmışlardı ve ölmek üzereydi. Hastanede tedavi gördü, cins kedi, ev kedisi ve dışarıda yaşayamaz. Tekrar sokağa atarlar diye Duman'ı sahiplendim ve 4 senedir bizde, 6.5 yaşında 🙂
Sokaktan ölmek üzereyken sahiplendiğim duman 4 senedir bizde, sizce de çok tatlı değil mi?
Güncellemeler
2 ay
Veteriner dişlerine bakıp yaşını söylemişti kesin net yaşını elbette bilmiyoruz doğum gününü benim doğum tarihi yapmıştık 🙂
Güncellemeler
2 ay
Restoran işletirken restoranımıza sığındı ağzı burnundan kan akıyordu. Mecidiyeköy Lahpimadecun restoranında oradaki esnaf beni tanır veterinerde tanır. @ahzavalliben
Sokaktan ölmek üzereyken sahiplendiğim duman 4 senedir bizde, sizce de çok tatlı değil mi?
Cevapla