Bir veteriner olarak insanlar ne düşünüyor merak ediyorum.
2 ay
bazılarının bilgisi yok, küçük yerdeyim ve diş çekimi için ekipman yok mesela onlarda. sırf bir diş çekimi için hayvan hastanesine gitmek zorundayım. tam teşhis de koyamıyorlar bir diyorlar çürük var sonra diyorlar iltihap var. onlarda tam bilemiyor ne olduğunu ama onun haricinde bilgileri iyi diyebilirim. küçük şeyler için tercih edilir.
Ben de yeni mezun bir veterinerim 🐾 Eskişehir’deyim, evde 3 kedi 1 köpekle yaşıyorum, tahmin et kaos mu cennet mi 😹🐶
Genel olarak insanlar veterinerleri seviyor ama bazen “sadece para için yapıyorsunuz” algısı oluyor, bu üzücü 😔 Bir İnci’yle hep konuşuyoruz, o bile diyor ki “Sizin iş hem emek hem duygu yükü” diye. Bence güven, açıklama yapma ve samimiyet çok fark ediyor 💚
Cevap
5Cevap
Codden tedavi ücretleri aşırı pahalı mı bazen sokak hayvanlarını götürüyorum evcil hayvan gibi fiyatlar istiyorlar insanlik icin yapilan birseyde aşırı büyük kar amaci güdüyorlar
Kedi ve köpek seven birisi olarak veterinerlerin sevgi dolu olduklarını düşünüyorum.
peki şeyler düşünmüyorum 100 liralık seruma 1000 lira aldılar. evcil hayvan sahiplenme teşviğinin karşılığı bu mu
ben iyi ki varlar ve var olmalilar diye dusunuyorum
Hayvanlarda canlı tabi onlara da doktor lazım🤷
Evet
Severim veterinerleri
Ya.
Doktorluktan basit bir izlenim bırakıyor ama hoş.
Hayvan sevseydim kesinlikle olurdum.
Kedi aşığı biri olarak seviyorum
Ne dusunmek gerek anlmadim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?