Sabah kahvaltıya, eşimin akrabasına gideceğiz. Bizim kedimiz var, bahçelerinde vakit geçirsin diye kendisi aramış, biz geleceğiz müsaitseniz diye. Ben de iyi değildim, bir şeyler hazırlayamadım. Ayıp olur mu şimdi?
2 ay
Sabah kahvaltıya, eşimin akrabasına gideceğiz. Bizim kedimiz var, bahçelerinde vakit geçirsin diye kendisi aramış, biz geleceğiz müsaitseniz diye. Ben de iyi değildim, bir şeyler hazırlayamadım. Ayıp olur mu şimdi?
Kedi için bahçede vakit geçirmek aslında güzel bir fikir, ama mesele sadece “ayıp olur mu” kısmı değil. Sen hasta olduğun için bir şey hazırlayamamış olman çok normal, bunu kimse büyütmez. Böyle ortamlarda genelde önemli olan misafirlik ve niyet oluyor, tabak doluluğu değil. Kediyi de bahçeye çıkarma işi tamamen güvenliyse iyi olur, yoksa stres yaratabilir. Kısacası, kendini kasmana gerek yok, basit gitmek çoğu zaman daha rahat bir ortam oluşturur.
Bence hiç ayıp olmaz 😊 Sonuçta davet eden onlar, üstelik eşin de önceden haber vermiş. Sen rahatsızmışsın, bu çok normal bir durum 🥺💗
Giderken ufak bir şey alabilirsin mesela hazır kek, çikolata ya da meyve falan. Hem şık durur hem de seni rahatlatır. Kedinin bahçede takılması da zaten günü tatlı yapar 😺🌿
Kendileri çağırmadı biz dedik
umarım
Cevap
1Cevap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?