Bakın arkadaşlar ne kadar güzel bir bahçe ya. Benim böyle bahçem olsun eve girmem😄

Bakın arkadaşlar ne kadar güzel bir bahçe ya. Benim böyle bahçem olsun eve girmem😄

Yapalım hemde yerde ne güzel. Eski günleri hatırladım. Köyde bahçede kilim sererdik çok güzel olurdu. Açık hava da bir de iştahlı yerdik ki. O köy domatesi salatalığı mis gibi kokardı taze taze. Birde yanında odun ateşinde demlenmiş çay. Müthiş olurdu 😊. Canım çekti ne zaman yapıyoruz 😂
Hemen bugün yapalım 😄
Olur geliyorum 😂
Cevap
21Cevap
Davet edersen ben, gerçi etmesen de gelirim o kadar kredim vardır sende 😃
Olmaz mı hiii söz konusu sensen akan sular durur❤️
🥰😘 ne de güzel olur orada seninle muhabbetin dibine vurmak
Oyyy😍😍❤️❤️
Gördügüm en iyi pazar kahvaltısı olabilir kibarlık olarak :D eline saglık afiyet olsun size
Davet edersen aşkımla geliriz @TatlıKızzzz34
Olur tabi bitanem gideriz.. 😍🥰
İkinizin saadeti daha çok artsın inşallah. 🌠
Teşekkür ederiz.. 😊
@TatlıKızzzz34 rica ediyorum
Rica ederim
Yer olursa gelirim ben de.. çiçeklerin kokusunu bile aldım şu an🌸
Benim bahçem daha iyi eve giriyorum ama, kahvaltı konusuna gelince çağırdında gelmedikmi😂🤣
Kahvaltı değilde kahveye gelirdim bak
E gel bekliyoruz 🥳
Anlaştık. d
Babacan bir masa alaydiniz ya😁😁
Masa olmaz herkes çimlere oturcak
Tamam sana kamp sandalyesi kurduk gel
ben hep yapıyom zaten
Niye bizi çağırmiyorsun
izmirdesin uzaksın sjgjgh
Hadi konum at geliyorum sabaha 😅
Biz pazar kahvaltısı süper olur
Hazırsa gelem konum at 😃
Olsun geleyim bakalım 😄
ben ben ben
Sensiz olmaz zaten
Beenn 🙋♀️
❤️❤️
Geliyorum
❤️❤️
O kadar da güzel değilmiş
Ne böceği biter ne sineği , belki yılan bile gelir
Fena bişi
Davete icabet ederiz
Ne güzel ortam
Ben isterim
Buna kimse yok demez
Ayy ne tatlış
Tostlar benden
super olurdu
sen mi hazırlıyorsun kahvaltıyı :D
Kahvalti iyi mi?
Beennn
Konum at
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?