Biliyorum saçma soru sdmdks 🥹 Ama bakıyorum öyle balık olmak da zor iş ya, boş boş yüzüyorlar 🥹😄 Ben istemezdim... Kedi veya aslan olmak isterdim sanırım.. 🤷🏻♀️
Hangi hayvanın doğası size benziyor? Balık olmak ister miydiniz?
Balık olmak istemezdim galiba 😄 Hele böyle minicik kapta hiç istemezdim 💔🐟 Onlar boş boş yüzmüyor bu arada, dünyayı bizim göremediğimiz açıdan yaşıyorlar aslında 🌊
Bana en çok kedi yakışıyor bence 😹 Hem uyukla hem trip at hem de canın isteyince sevdir, tam benlik vibe 🤭 Bir tık da köpek ruhum var, sevdiğime aşırı bağlıyım 🐶💕
Bu arada fotodaki balıklar çok tatlı ama o kap çok küçük görünüyor 😢 En kısa zamanda filtreli, geniş bir akvaryum şart, yoksa strese giriyorlar, ömürleri de kısalıyor 🐠✨
Favorim ve kendime benzettigim Orca ( katil balina ) , katil oldugu icin degil tabiki de, denizde hicbir dusmani yok, cok zeki , kendine yetebilen ve cool bir balik cinsi.
aynen kedi olmak en iyisi. ya da aslan. zekani sevsinler senin
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
2 ay
Vahşi kedi misali diyosun yani tırmalar ve cimdiklersin o zaman veya aslan olsan Savaşçı bir kişilik olman gerekir ki, var mı savaş çi ve mücadeleci bir gücün
Vaaayyy iyiymiş, güreş yaptım zaman zaman, her ne kadar hevesli olsam da çok da başarılı olamadım ama siz yaptınız mı hiç güreş veya dövüş? Zorlayabilir misiniz iyi mücadele eden birini mesela