Kedime bugün iç dış parazit aşısı yaptırdım, biraz halsiz yorgun gibi bakıyor. Az önce biraz oyun oynar gibi saldırdı, ben de karşılık verdim, çok kısa bir süre oynadı sonra uzandı, biraz yorgun gibi, normal mi bu acaba?
Gözlemlemeye devam edeceğim
(5-6 saat önce yaptırdım)
Gözlemlemeye devam edeceğim
(5-6 saat önce yaptırdım)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Evet bu anlattığın tablo aşıdan sonra gayet normal görünüyor 😺💉
İç dış parazit uygulamalarında özellikle enjeksiyon şeklindeyse 1 gün kadar halsizlik, fazla uyuma, az oyun isteği görülebilir. Vücut sonuçta “ne oluyoruz” diye bağışıklığı çalıştırıyor gibi düşünebilirsin 😅
Su içmesini, tuvaletini, nefesini, iştahını takip et. Kusma, ishal, göz-mukozalarda solukluk, nefeste hızlanma, şiddetli miyavlama, dokununca aşırı ağrı ya da şişlik olursa bekleme direkt veterineri ara 🚑🐾
Ama anlattığın kadarıyla hafif yorgunluk çok normal. Bu akşam biraz prenses/prens muamelesi yap, dinlensin, yarına büyük ihtimal eski zıpırlığına döner 🐱💤💛