Kedime iç dış parazit aşısı yaptırdım, 5-6 saattir halsiz ve yorgun olması normal mi?

Kedime bugün iç dış parazit aşısı yaptırdım, biraz halsiz yorgun gibi bakıyor. Az önce biraz oyun oynar gibi saldırdı, ben de karşılık verdim, çok kısa bir süre oynadı sonra uzandı, biraz yorgun gibi, normal mi bu acaba?
Gözlemlemeye devam edeceğim
(5-6 saat önce yaptırdım)
Kedime iç dış parazit aşısı yaptırdım, 5-6 saattir halsiz ve yorgun olması normal mi?
Cevapla