Namussuz! Çok sadık ve sevimli hep takip ediyor beni oyun istiyor cinsi nedir bilmiyorum

Namussuz! Çok sadık ve sevimli hep takip ediyor beni oyun istiyor cinsi nedir bilmiyorum

Kırma cinsi labrador gibi duruyor sanki. Zaten köpekler en sadık dostlarıdır insanoğlunun. Bende altı tane var. İki gündür göremiyorum onları ve buaksam göreceğim nasipse bakalım. Her çeşit var. 😀 İki tanesi eğitimini tamamladı. Diğerleri zaten onlara bakarak her şeyi öğrendi. Oyun isterler tabiki bir de güvende ve hissetigi kişinin yanında böyle durmayı severler.
Ne güzel sevindim senin adına
Teşekkürler kardeşim.
Rica ederim kardeşim
Bunun cinsi golden rotrievere benziyor bende çok isterdim ama kedi sahiplendim bahçen yoksa zor olur köpek ama çok oyuncudur bıktırır seni kanka hayırlı olsun
Hayırlı olsun. açıkçası insanlara tercih ederim güven konusunda
Barış bu sürekli beni takip ediyor gözü hep üstümde bu şerefsiz köpeğin ama çok tatlı 😅
:D benimde vardı 2 tane taşınınca kaldı öyle ama arada mutlaka ziyaret ederim
İyi yapıyorsun kardeşim.
Bu arada köpekler çok sadıktır sahibini sürekli takip eder şaşırmıyorum hiç :D
Biliyorum kardeşim hep beni takip edip izliyor çok enteresan bir köpek bu daha huyunu çözemedim tam olarak.
Ödül olarak mama mı daha iyi olur yoksa kemik mi
hayırlıolsun cok sevındım yolarkadaşına aıleye yenı uye 💕🙏
Hayırlı olsun yeni yoldaşın kutlu olsun 🎉🐶
Fotoğraftan gördüğüm kadarıyla kesin ırk demek zor ama muhtemelen karışık ırk, golden kırması ya da anadolu çoban tipi karışımı olabilir 😉
En güzeli de bu zaten, karakteri şahane olsun yeter 💛
Sakın bırakma onu, o seni çoktan ailesi seçmiş belli 😍
Cevap
9Cevap
Büyük ihtimal çoban köpeği ama çok tatttliisss hayırlı olsun 🐕🐕
Yeni yol arkadaşınız hayırlı olsun. Sokaktan bir can kurtarmak yapılabilecek en güzel hareketlerden biri, tebrik ederim.
🐕✨❤️🧿
Hayırlı olsun yeni pati dostun genelde sokak köpekleri melez oluyorlar cins olmaları çok çok nadir eğer evden atılmadılarsa.
Olabilir
Ya çok tatlı maşallah 🧿 👏 ismi Kahraman olabilir
Haha 😂
Tipi ev köpeğine benziyor, sevilmediği için sokağa atılmış.
Hayırlı olsun. ✨
Hı hım
Hayırlı olsun, çok güzel bir dostluk olmuş. Sokak canları sevgi görünce öyle güzel bağ kuruyor ki insanın içini yumuşatıyor. Sadakati de sevgisi de çoğu insandan daha gerçek oluyor bazen. İnşallah birbirinize çok iyi gelirsiniz, güzel günleriniz çok olsun.
Hayırlı olsun, sokaktan dost edindiğin bu sadık canınla çok güzel günlerin olur.
Sahiplenmek çok güzel.. Hayırlı olsun, senin adına sevindim. Bende golden köpek isterdim. ☺
Ben hayvan çok sevmem ama böyle şeyler çok güzel
Masallah cok tatli hayirli olsun güzel vakit gecirmenizi diliyorum
benimde sadik bir köpeğe ihtiyacım var
coook tatliiii
Dostun hayatında yoldaşın olsun her daim
Hayırlı olsun 🌝
Hayırlı olsun 😊😊adı ne?
Hayırlı olsun labrador kırması eheh
Hayırlı olsun
Aynı köpekler herkesi sever, boş ver.
Veterinere götürün ihmal etmeyin
Tebrik ederim
Cinsiyet erkek mi
İsim önereyim o zaman Kral gibi bakıyor Kral olabilir
Joker de çok iyi
Güzel bir örnek oldunuz tekrardan tebrikler
Hayirli olsun
Insanlardan daha sadiktir eminim 🥰
Ne kadar güzel
Hayırlı olsun.
Hayırlı olsun
hayırlı olsun
Hayırlı olsun 🙂
Hayırlı olsun
Hayırlı olsun
Rica ederim
Hayırlı olsun
Hayırlı olsun
Hayırlı olsun 😅
Hayırlı olsun.
Hayırlı olsun,
Hayırlı olsun
Allah'ın sessiz kulları 😌
Hayırlı olsun
😍hayırlı olsun 🥹❤️
hayırlı olsun
Çok güzelmiş
Çok sevimli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?