Dişi kedim kızgınlık döneminde ve akıntısı oluyor bu normal mi yoksa enfeksiyon mu?

Şimdi kedi kızgınlık döneminde ve akıntı olması normal ama ben enfeksiyondan tedirgin oluyorum. Benim kedim bir kaç defa doğum yaptı kısır değil. Enfeksiyon olsa başka belirtiler olurdu değil mi?
Dişi kedim kızgınlık döneminde ve akıntısı oluyor bu normal mi yoksa enfeksiyon mu?
Güncellemeler
4 ay
tahmin ettiğim gibi enfeksiyon varmış. ilaç almamız lazımmış, gerekirse kediyi veterinere götürüp alacağız ilacını.
Dişi kedim kızgınlık döneminde ve akıntısı oluyor bu normal mi yoksa enfeksiyon mu?
Cevapla