Kedim bazen kusuyor, bu hastalık mı normal mi?

Önceki kedimi fib'ten kaybetttim. 6 yaşında öldü ama onda kusmalar şu an ki kedim gibi erken değil di daha 5 yaşında kusmaya başladı bebeklikten bu yana bakmıştım onun cinsi tekir di. Şu an ki kedim british ve 8 aylık. Veterinere ilk gittiğimiz de erken gelişmiş cins kedi bu iyi değil dedi korkuyorum. Anneme diyorum veteriner pahalı diye götürmüyor çok sevdiği halde kedi yi. Ne yapıcam bilmiyorum diğeri gibi geç başlamadi kusmalar çok erken daha 1 yaşında bile değil. Ne yapıcam bir sorun var mıdır?

Kedim bazen kusuyor, bu hastalık mı normal mi?
Cevapla