Köpeğimi kaybettim, sevgilimle aram da bozukken içimdeki bu sıkıntı normal mi?

Köpeğim ölmüştü geçenlerde yavru gençlik hastalığı oldu ona çok üzüldüm hep düşünüyorum geceleri içime sıkıntı basıyor sonra sevgilimle aram iyi değil köpek hastayken 9 gün konuşmamıştik aramız bozuktu köpeğim hastayken yazdı bana oda soruyu chatgptye sormuştum ordan görmüş sonra Instagram konuştuk mesajlarıma bir gün sonra cevap veriyor görüyor bazen yazmıyor konuşuyoruz ama aramız açıldı gibi bende keyfim yok hayattan koptum bildiğin iki yıldır birlikteyiz yaptığım hataları yüzüme vuruyor eskiden neyse öyle iste

Köpeğimi kaybettim, sevgilimle aram da bozukken içimdeki bu sıkıntı normal mi?
Cevapla