Sokak köpekleri gerçekten uyutulmalı mı, yoksa çözüm başka yerde mi 😐?

Arkadaşlar, linç yemeyi göze alarak gerçekleri konuşmak zorundayım. Artık bu "mama lobisi" ve sahte hayvanseverlik şovundan midem bulanmaya başladı.

Sabah işe gidiyorum, her köşe başında çeteleşmiş 5-10 tane köpek. Markete gidiyorum, kapıda hırlayan hayvanlar. Parka çocuk götüremiyoruz, her yer dışkı ve pire dolu. Açıkça söylüyorum; sokaklar hayvanların yaşam alanı değildir, insanların yaşam alanıdır.

Sırf siz Instagram'a "can dostumuz" diye story atacaksınız diye, biz sokakta korku içinde yürümek zorunda değiliz. Köpek tapıcılığını bırakıp rasyonel düşünmeye davet ediyorum herkesi. İnsan hayatı > Köpek hayatı. Nokta.

Sokak köpekleri gerçekten uyutulmalı mı, yoksa çözüm başka yerde mi 😐?
Cevapla