Saatlerce uğraşıp tuttuğunuz balıkları beyinsizin biri gelip denize atsa ne yaparsınız?

Az önce Twitter'daydım. Bir tweet gördüm video çekilmiş. 0r05punun biri İstanbul'da balık tutan bir adamın tuttuğu tüm balıkları denize attı. Gerekçe olarak da ben vejeteryanım diyor. Hayvanları yemeyin diyor. Alacaksın yüzünü kaldırım taşlarına vura vura parçalayacaksın. Şimdi oturmuşsun bir pideciye pideni lahmacununu dönerini neyse gömüyorsun karşında bir 0R05PU çocuğu PE2EVENK gelmiş ben vejeteryanım yiyemezsin diyor. Ne yaparsın buna? Şunların öldüresiye dayak yediği bir olay var mı da izlesem de sinirlerim geçse.

Saatlerce uğraşıp tuttuğunuz balıkları beyinsizin biri gelip denize atsa ne yaparsınız?
Cevapla