Az önce Twitter'daydım. Bir tweet gördüm video çekilmiş. 0r05punun biri İstanbul'da balık tutan bir adamın tuttuğu tüm balıkları denize attı. Gerekçe olarak da ben vejeteryanım diyor. Hayvanları yemeyin diyor. Alacaksın yüzünü kaldırım taşlarına vura vura parçalayacaksın. Şimdi oturmuşsun bir pideciye pideni lahmacununu dönerini neyse gömüyorsun karşında bir 0R05PU çocuğu PE2EVENK gelmiş ben vejeteryanım yiyemezsin diyor. Ne yaparsın buna? Şunların öldüresiye dayak yediği bir olay var mı da izlesem de sinirlerim geçse.
Bir kadın, Galata’da balık tutan bir adamın yakaladığı 2,5 kiloluk balığı denize döktü:
— Gökçe Katun. (@gokcekatuun) February 8, 2026
“Bir daha tut. Abi sana bir koyarım..
hayvanları yemeyin, alternatif üretin.
Ben veganım çünkü vejeteryanım.
pic.twitter.com/Bu08RxXD6d
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer