Bugün gerçekten tembellik mi yaptım yoksa köpekler ve sorumluluk üzerine mi düşündüm?

Kitap okuyordum. Bir yandan seboşu okşuyordum. Kedilerin tüyleri pamuktan bile daha rahatlatıcı. Dürüst olacağım tembellik ediyordum. Köpeklerle oynayasım vardı. Yürüyüşe çıktım. Çarşıda köpekleri gördüm. Bazıları sahipleri tarafından Sokağa atılmış. Insanlar köpek sevgilileri var sanıyor Belki de vardı ama bir şeyi sevmekle onun sorumluluğunu taşımak aynı değil. Bir hevesle almışlar evlerine yuvalarına hayatlarına sokmuşlar sonra zor geliyor sıkılıyor ve sokağa bırakıyor bu bencillikten başka bir şey değil. İnsanlar kendilerini tatmin ediyor Sonra da o hayvanı terk ediyor insan ilişkilerinde de benzerlikler yok mu

Bugün gerçekten tembellik mi yaptım yoksa köpekler ve sorumluluk üzerine mi düşündüm?
Cevapla