Kedim öldü diye sürekli isyan edip kötü insanlara ölümü dilemem normal mi 😭?

O kadar kötü insan var onlar ölseydi diyorum normal değil mi çok erken git ya çok 😭😭

Kedim öldü diye sürekli isyan edip kötü insanlara ölümü dilemem normal mi 😭?
Cevapla