Sokaktan sahiplendiğim 3 yaşındaki Scottish kedinin ismini değiştirsem alışır mı?

Arkadaşlar bundan 15 gün önce sokakta yanıma bir kedi geldi kediyi aldım veterinere götürdüm çiftliğimi sahibi istemedi ve kedi hasta hala veterinerde iyileşiyor kamp paraziti varmış kedinin cinsi scottish herneyse konuya geleyim sahipleri kedinin ismini koymuş fakat ben kedinin ismini değiştirmek istiyorum kedinin yaşı üç acaba ismini değiştirsem sorun olur mu sizce alışır mı ya da ne bileyim eski ismiyle mi hitap etsem sinir oluyorum eski ismine de sahipleri koyduğu için atmışlar sonuçta kediyi

Sokaktan sahiplendiğim 3 yaşındaki Scottish kedinin ismini değiştirsem alışır mı?
Cevapla