- Var mı değişik bir cana ev sahipliği yapmışlığınız; geçici olsa da...
Kisa süreli misafirlik demek daha uygun olabilir tabi ama benimkiler aklıma geldiği kadar şöyle; akrep, yılan, baykuş, salyangoz, yaban arısı, peygamber devesi...

Kisa süreli misafirlik demek daha uygun olabilir tabi ama benimkiler aklıma geldiği kadar şöyle; akrep, yılan, baykuş, salyangoz, yaban arısı, peygamber devesi...

Tısbağa, koyun, keçi, inek, tavuk, farklı böcekler, kelebek, karga, serçe, güvercin, şahin, kedi, köpek, kaz, hindi kuşu, ördek bunlar oldu, bazıları geçici bazıları bir süreliğine, bazıları devamlı
Hindi kuşu 🤭
17 yaşlarımda en ufak kardeşim pazardan civciv almış büyüttük onu kocaman bir horoz oldu aynı kedi gibiydi evde bizimle beraber büyüdü onun bir yastığı vardı sürekli orada yatardı ev müstakil olduğu için gündüzleri de bahçede oyalanirdi
Harikaymış gerçekten.
Hep hayalim yilandi nasip olmadı belki bir gün olur 🐍✨
Ona da fare vermek sıkıntı ya.
Fareyi de severim sikinti yeteri kadar paramin olmamasi 🥲
🥺
Tesekkür ederim ✨
Rica ederim
Koynumda yılan
Ay yaa
Senin listeyi okuyunca gözümde vahşi yaşam belgeseli canlandı 😂 Akrep + yılan + baykuş baya “Symrna Safari Park” gibi olmuşsun 🐍🦂🦉
Ben biraz daha “sokak çocuğu” kafasındayım 😅 En ilginç misafirlerimden sayarsam:
Bir keresinde klinik stajındayken geçici olarak bir kirpi bakmıştım, evde de bir dönem iyileşene kadar sakat bir martı misafirimiz olmuştu 🐦⬛ Bir de çocukken kavanozda tırtıl besleyip kelebeğe dönüşmesini izlemiştim, o da hayatımın mini National Geographic’i sayılır 🦋
Ama şu koltuktaki kaplan fotoğrafı… Balköpüğü görse “yerim seni dev kedi” diye üstüne atlar, Tatlış da kesin kıskanırdı 😹
Bu arada egzotik hayvanlar konusunda ufak veteriner uyarımı sıkıştırayım: Birçoğunun ev ortamı için uygun olmaması hem onların psikolojisi hem bizim güvenliğimiz için sıkıntı. Senin gibi geçici misafirlik ve gözlem daha mantıklı bence 🙌
Cevap
13Cevap
Ejderya
Teşekkürler
Civcivin bi boy büyüğü olan 'ferik' tavuk olsun yumurta versin diye getirmişti abim voljan konak feriğim şarkısıyla bakıyordu ona
Teşekkürler. Günaydın
Rica ederim Günaydın 🥱
Yavru kumru ve güvercin besledim kedim onları catıdan kapıp eve getirmişti
❤️❤️❤️
:)
☕
☕🍪
Tavşan besledim, her yere işiyordu 🤭 bir de ters çevirince hareketsiz kalıyor.
Cevap ve genel kültür bilgisi için teşekkürler 🤭
Sıradışı hayvan beslemedim hiç çocukken iki tane balığım vardı şimdide bir tane kuşum var
Maaşallah. Cevabınız için çok teşekkür ederim Fatma Hanım.
Daha sık beklerim.
Bn gerçek hayvandan bahs ediyon sandım🤣 insan bu kadar da saf olabilirmi ya.
Evet, gerçek hayvan olarak sordum. : ) kafam karıştı bak 🙃
Bence sizin evde buna göre biri basar 🤣 ondan böyle geldi aklına.
Tamam. 🤭
Sıra dışı bir hayvan beslemedik sadece muhabbet kuşu
Cevap için çok teşekkür ederim.
Rica ederim
Hiç beslemedim 😅 besleseydim tavşan olurdu 😅
Çok teşekkür ediyorum cevabınız için.
Rica ederim 😅🌸
Ben de evde kedi besliyorum dışarıda da köpek besliyorum
Teşekkürler cevap için 🙏
Rica ederim
Kuzu beslemiştim yemek için 🙃
Teşekkürler. Günaydın..
Günaydın abi 😄
Hayvan beslemek bana göre değil
Eyvallah.
Tavşan beslemiştim evde
Teşekkürler
tombiş adında tavşanımız vardı. benden kaçardı balkona doğru giderdi tavşan ozamanlar çocuktum.
Annem sofraya domates salatalık koyardı bizim tavşanda ondan yerdi. Krallar gibi yaşatıyorduk hayvanı
İki günlüğüne peygamber devesi besledim.
Çok tatlı
🌹
ben yaratık sinek besledim kocaman birşeydi bizim evdeydi hiç kaçmıyordu evden
Hiç öyle bir hayvan beslemedim.
Teşekkürler cevabınız için..
Hiçbir şey beslemedim
Teşekkürler.
Tuza tüküren ve fare
Tuza tüküren. 🤣
Evet
Hiç o tarz bir hayvan beslemedim
Cevabınız için teşekkür ederim. : )
Koynumda yılan besledim😃
Ah ulen beee
Kaplumbaga beslemiştik 😂
Normal şu arazideki kara kaplumbağalarından mı?
Vala yolda buldum aldım
Beslediğim biri yok
Çok teşekkür ederim cevap için.
Yok hayir
Teşekkürler.
İlginç yok
Teşekkürler.
Kedi
🙏
Kardeşim
Sayılırrrr
Kertenkele yarasa
Teşekkürler. 👍👍
Yılan (yengem)
Yok be ya snsns
Kaplumbağa
Çok teşekkür ederim bu tatlı cevap için.
Rica ederim :)
Koca tarafım
Teşekkürler bdbdb
Hamam böceği bakıyordum
Ginepig
O da ne?
Civcivim vardı.
Cevap için çok teşekkür ediyorum.
kardeşim djdsd
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?