Her yere işeyen kedimi sokağa salarsam kötü mü olurum?

Sağlık sorunu yok veteriner tepki olarak yapıyor dedi. İstediği bir şeyi yapmazsak anında köşelere işiyor. 2 yıldır uğraşıyorum ve düzelme yok. Artık katlanılamaz hale geldi...
Barınakta uyutulur bu yüzden sokağa salıp düzenli kontrol ederek bakmak istiyorum. Bazıları sakın yapma falan dedi, dışarıda yapamaz v. b.
Her yere işeyen kedimi sokağa salarsam kötü mü olurum?
Cevapla