Kedimi sert sevmek, poposuna vurmak kötü mü, ben kötü bir insan mıyım 🐱?

bazen de totosuna şıpidi şıpidi vuruyordum bunlar tatlı bir şey görünce agresifleştigimdendi annem ağladığımi görünce şimdi vicdan mi yapysoun dedi sizce ben kötü bir insanmiyim kedimi böyle sevdim diye hayır ondan ağlamadım hiç kötü bir şey yaptığımı düşünmüyorum ama bizimle çok az yaşadı 6,50 buçuk yıl buna ağlıyorum 😭😭

Kedimi sert sevmek, poposuna vurmak kötü mü, ben kötü bir insan mıyım 🐱?
Cevapla