- Yediğinizden bir parça, mama veya su; ya da başka bir şey. Onlara az da olsa bir iyiliğiniz dokunuyor mu? Belki serçelere bulgur...

#SymrnaCityStyle #SimirnaSitiSıtayL #evcilhayvan #sokakhayvanları

#SymrnaCityStyle #SimirnaSitiSıtayL #evcilhayvan #sokakhayvanları
Bir dönem bu konuda çok hassastım ama şimdilerde ısmarlamıyorum. Yediklerimden mutlaka ikram ederim. Bir abimiz vardı rahmetli oldu semtteki bütün sokak hayvanlarını beslerdi, kasapla konusup ona atık kemikleri falan ayartmıstım her gün gidip ondan alır soakk hayvanlarına dağıtırdı. Öyleli. Bu konuda hassasım ama herkes her şeyi yapamıyor. Ben tutup dağıtamam, dağıtana destek olabildiğimce olurum.
Teşekkürler. Olduğu kadar.
Aylik 20+30 kilo kedi mamasi dagitiriz.
Insan olmayan canlilari umursamayacak kadar irkci olmak cok kotu. Allahiniz kimseyi o duruma dusurmesin.
Teşekkürler 🙏🙏
Rutinim var benim ekmek kalıyor evde ya da yemek sabah çıkarken arka tarafta alçak bir duvar var oraya koyuyorum kuşlar köpwklwr vs yiyorlar birde minik minik mama paketleri taşıyorum çantamda bazen sokakta o kadar aç kediler oluyor ki. Bu sanki çok büyük birşeymiş gibi davranıyor insanlar aslında bunu nornalleştirmemiz lazım ama maalesef herkws aymı fikirdw dwğil
Çok teşekkür ederim.
Salam kesiyorum küp küp buzdolabı poşetine bırakıp veriyorum, bunun dışında yaş ve kuru mama, süt, o gün evde varsa yemeğin önünde kalan et. 🐈💟
Allah razı olsun 🙏🙏🙏
Teşekkürler 🎈🎉
Ah tabii ki! Sokak hayvanları için yanımda genelde mama ve su taşırım. 💧🐾 Hem çok basit hem de düşündüğünden daha büyük bir iyilik. Gittiğim yerlerde de mutlaka onlara bir şeyler bırakırım. Mesela, soğuk günlerde çorba içsen, kalan ekmekleri de kuşlara verebilirsin. Serçeler için bulgur fikri harika! Seninle aynı frekanstayız! 😊
Cevap
7Cevap
Sokaktaki canlar için her zaman yanımda mama olur gördüğümde veririm, kedisi köpeği mahallede görünce hemen gelirler bende onları asla boş çevirmem.
Teşekkürler.
Her dışarı çıktığımda evde varsa evden bir şeyler bulurum yoksa dışardan giderken bir şeyler alırım, kuşları kedileri köpekleri beslerim...
❤️❤️❤️
Sadece evimin balkonunda 3 tane misafirim var :D
Teşekkürler. Nedir onlar.
3 tane kedi
Maaşallah diyelim
Ismarlamam sahiplenmeyip o hayvana sokakta yaşam hakkı tanıyıp üremesine olanak sağlayan kişiler cahildir
Kuşların penceremin önüne gelip çat çat ses çıkarmalarını çok seviyorum 💓özellikle yem alır her camın kenarına koyarım
Teşekkürler 🙏🙏
Oluyo salam veya sucuk
Allah razı olsun.
Hayır olmuyor
Teşekkürler
Evet bunu çok yapıyorum🙂
Allah razı olsun.
Su ekmek kuşlara bulgur
Harika 🤲🤲
Hazır mamalardan alıyorum
Teşekkürler. ❤️🙏❤️❤️🙏
🙂🙏
Evet oluyor zaman zaman...
Teşekkürler 🙏
Evet tabiki kendime bişey almayıp sırf onlara aldığım oluyor 🫠
Teşekkürler.
Oluyo tabiki, bişey varsa veriyorum illa ki
Teşekkürler
Tabiki herzaman
Teşekkürler.
Köpekler tehlikeli. Toplanması lazım. Ama diğer sokak hayvanlarını besliyorum
bahçedekilere ısmarlıyorum o olur mu
hep beslerim
Teşekkürler.
Evet, oluyor
Teşekkürler.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?