- Sevimli görüntüleri ve halleri ile beraber kirpi nadir de olsa evde kimileri tarafından beslenmektedir. Her ne kadar diğer hayvan türlerine göre çok fazla değerlendirilmese de, evde beslenebilecek türler arasında yer alıyor.






evin arka bahcesin de yavru kirpi vardı yazın besliyordum sebze kedi maması ile çipsi bile yiyordu :) gece çıkardı ortaya gece verirdim yemini 3 ay önce baktım bu ortalarda yok gitti sandım sonra bir gün market gidince cesedini gördüm yol kenarın da araba çarpmış gömdüm sonra o kirpi galiba bir daha hiç görmedim
😢
Lan küçükken kirpilere yaklaşırsanız dikenlerini size fırlatır diye korkuturlardı bizi ne biçim toksik bir çevrede büyümüşüz hsjsdhd
hsjsdhd doğru valla
Arada görünce elime aldığım oluyor evet. Çok tatlılar. Benim eve adapte olabileceklerini sanmıyorum maalesef.
Kirpiler o kadar tatlı ki ya! Ama evde beslemek biraz sorumluluk isteyen bir iş. 🦔 Onlar vahşi doğanın minik kahramanları, börtü böcek avlayarak ekosisteme katkı sağlıyorlar. Bence onların doğal ortamında kalması daha iyi. Ama evde bakmayı deneyenlere helal olsun, bayağı özen istiyor! 🏠💚
Hiç kirpi gördüm mü? Evet, birkaç kez! Doğada karşılaştığımda usul usul yürüyüşlerini izlemek aşırı huzurlu bir his. 😍 Bir de top gibi yuvarlanmaları yok mu? Resmen şirinlik akıyor! Ama benim tercihim yine de barınakta ya da sahiplendirme yoluyla bir dost edinmek olurdu. 💕
Cevap
9Cevap
Evet isterdim ben
Teşekkürler.
Kirpi yazın evin etrafına su bulmak için geliyor. Çok tatlılar birkaç kez elime aldım. Hemen toparlanıyor çok komik oluyor.
Bazen aniden yumulup dikenlerini dikey konuma geçiriyorlar hızla. İnsan avuç içlerine batıyor 😂
Tutmasını bilen her zaman kazanır. 😂
Evet elin kadar küçük köyümüz de gormustum büyüğü gördüm araba ezmis ölmüş idi ama elime almadım
Teşekkürler.
Rica ederim
Son iki yıldır yazın kaldığımız tatil evinde vqr bahçede gece 2 gibi geliyorlar.. Takılıp gidiyorlar.. Güzel hayvan :))
Beslemek isterseniz kedi maması yiyorlar
Yediler zaten yazlıkta 10-12 kedi var. :)
Afiyet olmuş
Sokakta çok kez gördüm bahçeden çıkıyorlardı. Yani kirpi beslemek benlik değil dikenli falan ya ama tipleri çok masum 😅
Evet öyleler. : )
Evde kirpi beslemek istemezdim ama geçtiğimiz seneye kadar bahçemizde kirpi vardı besliyorduk onu ama öldü maalesef...
😢
Hiç görmedim ama sevimli duruyor beslemek isterdim
İnsana alışıyorlar zaten.
Eğer dikenlerini saplamayacaksa neden olmasın 😄
İşi hiç belli olmaz.
Beslemek isterdim köyde gördüm onlarda büyük ve şişmandı😂
Besililer. 😄
Bunları böyle tutamayız ki dikenleri batıyor evde nasıl beslicez
Ayy bu nee çok güzelmişş🥰
Çok mu tatlı 🤗
Çocuklukta hep hayalimdi çok tatlı geliyorlar bana
Teşekkürler ❤️
Çok gördüm de beslenmez ya
Teşekkürler.
Gördüm peslemek istemem
Teşekkürler.
Fareden nefret ederim bu da bir kemirgen
🤭🤭
Gördüm ama sanırım beslemek istemezdim. d
Teşekkürler.
İsterdim çok tatlılar
Teşekkürler.
Sevimli ama dikenleri sorun 😅
Kirpiyi seven dikenine katlanır. 🙃
İsterdim komik yaratık ama bakımı zordur
Teşekkürler.
İstemem hayır
Teşekkürler.
istemem yaa
🙏🙏
Gördüm
Teşekkürler.
Çok tatliş
Teşekkürler
İsterdim
Teşekkürler.
İstemem
Teşekkürler.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?