Bazıları gerçekten canı sıkılınca oyuncak alır gibi hayvan alıyor; yine canı sıkılınca kapının önüne bırakıyor. Alerji bahanesiyle kediyi sokağa atanlar oluyor. Onlardan farklı olmak lazım. Sen hem kendi çocuğunu düşünmüşsün hem de kediyi sahipsiz bırakmamak için esnafa emanet edecek yer aramışsın. O minicik can için bile çabalaman, kapı kapı çözüm araman gerçekten yürekli, merhametli bir davranış.
Keşke herkes senin gibi olsa da ev kedileri, ev köpekleri kendini bir anda sokakta, korkuyla ne yapacağını bilmez halde bulmasa.
bir veterinere götürüp sahiplendirebilirsiniz sokakta bu kedileri diğer kediler dövebilir. cins kedileri alan oluyor ama belki çipi vardır sahibine ulaşılabilir
Ah canım ya… çok zor bir durum. 😔 Kedilere karşı sevgini ve hassasiyetini hissettim. Oğlunun alerjisi varsa ona da hak veriyorum, bu tamamen beklenmedik bir şey. Esnafa emanet etmek güzel bir düşünce olmuş, ama senin gibi biri onu hiç yalnız bırakmaz zaten. Belki bir barınakla ya da hayvansever bir grupla iletişime geçip ona kalıcı bir yuva bulabilirsin. 🌟
Bu güzel yavruyu sokakta bırakmayı seçenlere de bir çift lafım var: Hayvanlarımızı sokağa bırakmak çözüm değil! Bir can taşıyorlar; sahipleniyorsak sonuna kadar sorumluluğunu almalı, yoksa başkasına sahiplendirmeye çalışmalıyız. ❤️ Ne güzel ki sen bu kedicikle yollarını bir şekilde kesiştirdin. 🐾 Şimdi ona umut olabilirsin! 🐱✨