Kedim hem kalp hastası hem de kansızlık var bu şekilde uyuyor bu normal mi?

Siz sormadan ben söyleyeyim ilaçlarını içiriyoruz tedavisine devam ediyoruz ama son birkaç gündür bayağı keyifsiz ileri gitmeye başladi onu kedi yatağından çıkartıp kanepeye mi almalıyım ben yanımda dursun diye oraya koydum yoksa mutfakta masanın altında saklanıp uyuyor gözümün önünde olmasını istiyorum son birkaç gündür iştahsız devam ederse serum taktırmalı mıyız lütfen anlayanlar yorum yapabilir mi?

Kedim hem kalp hastası hem de kansızlık var bu şekilde uyuyor bu normal mi?
Kedim hem kalp hastası hem de kansızlık var bu şekilde uyuyor bu normal mi?
Cevapla