Ya kendimi bombardıman altında hissediyorum. O benim bende onun dibinden ayrılamıyoruz hep beraberiz evde ve ağzı poposu dibimde hep. Bu uyuyakalıyor sıcaktan sonra altlı üstü hava püskürtüyor bana 😰 bişiyi yok dımı biz insanlardaki gibi dımıııı
Kedim uyurken hem horluyor hem de pırtlıyor, sizce bu normal mi?
Normal bir şey yok olur öyle yinede dikkatli bak bakalım durumunda başka deyişiklik var mı kusma falan yds bu durum çok oluyosa veterinere sor bi bnmkide bazen yapıyo hen üz şikayet derecesine gelmedi sadce korkma bir şeyi yoktur inşallah bu arada adı ne bu güzelin
Ağzı da kokuyosa dişlerinde çürük ola bilir diş deyişme döneminde de ola bilir korkulacak şey yok ve adının hakkını veriyo gece ha pek de şirin şımarıkmı oynamakla arası nasl merak etdim
Ahahaaha yaa aslında normaldir bence dediğim gibi kış aylarında olur öyle yiyodur yiyodur sonra kalorifer/soba yanıyosa senin yanında mıyışıyodur hareket etmediği için de atmosfere gaz salınımı yapıyodur sıpalak 😂😂