Sokak kedisini sahiplendim ama artık bakamıyorum evde ne yapacağım?

3 yıl önce sokak kedisini aldım cok da seviyorum hala ama kronik sorunları aşıları kumu maması derken artık evde cok zorlanıyorum. Cok yogun işim var ve son zamanlarda da kumunu degiştirmeyi unutuyorum suyu koymayı bi gün unutmusum vs.

Müstakil evde yasıyoruz apartmanlar vs yok. Köy gibş ama kediler karşı sokaga vs geçerken cok fazla ölğyor maalesef. Bi kaö gündür gündüz 2-3 saatliğine gece ise tümden dışarıda bıraktım çok da ayrılmıyor evden. Hatta mamasını yiyip geri çikmak istiyor. Dışarıda daha mutlu o açık. Tamamen dışarı mı bıraksam acaba artık? ( asgari ücret alıyorum ve mama ve kumu asıları beni zorluyor.)

Sokak kedisini sahiplendim ama artık bakamıyorum evde ne yapacağım?
Cevapla