Evet iyi olurdu
Hayır çok kötü olurdu
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Var zaten. Şempanze ve orangutanlar bu konuda insana hem fiziki hem de zihinsel olarak oldukça yakınlar 🤓
Ahaha kesinlikle
İnsanlardan daha mantikli cıkarsız ve merhametlı düşünen canlılar isterdim
Kesinlikle tamamen insanlar gibi olursa zaten muhtemelen iki taraf birbirinin soyunu kurutmaya çalışır anca
Maalesef öyle
Gencecik yaşında bu kadar mantıklı olmanın sebebi erken yaşında yaşından büyük şeyler yaşaman mı?
Hayır tam tersi büyük şeyler yaşamadım nasıl bu hale geldim kesin böyle diyemiyorum ama küçüklüğümden beri böyleyim 12-13 yaşlarımdan beri yaşına göre olgunsun sözlerini duydum ama bu olgunluk bana aynı zamanda yalnızlığı getirdi yaşıtlarıma ayak uyduramadım takılmadım pek ait görmedim kendimi yani iyi kötü buraya geldik 🙂
Biraz düşündüm de aşırı derecede empati duygum yüksek neden bilmiyorum ama öyle en büyük sebeplerden biri budur
Bu okadar güzel bir özelik li inşallah karşına hep böyle insanlar çıkar
Teşekkür ederim 😊 bakalım inşallah, sizin de karşınıza iyi insanlar çıkar umarım 🙂
Çoook teşekkür ederim 🙏
Cok tesekkür ederim
Rica ederim 🥰
Erkencisinnnn
Sizde erkencisiniz Evet uyku düzenim iyidir çoğunlukla bu aralar 7-9 arası kalkarım hep hem bugün dişçiye randevum var 11 de biraz yatakta kendime gelmeye çalışıyorum şimdi kalkıp kendime kahvaltı hazırlasam iyi olucak 🙂
Ooo afiyet olsun
Benimde yarin var 🥲
Ise gidicem 😊😊
Teşekkür ederim Allah kolaylık versin 😖 neyse yataktan kalksam iyi olur sağlıcakla kalın 🤗
Evet, hayvanlarla zaten güçlü bağlar kuran biri olarak, onların bizim kadar zeki olduğunu düşünmek hem heyecan verici hem de biraz endişe verici olurdu 😅 Düşünsene, kedim Balköpüğü sabah yanıma gelip "Bugün veterinere gitmiyoruz, tamam mı?" dese, nasıl tepki verirdim bilemiyorum 😂 Ama düşündükçe, bu durum hayvanların haklarını ve doğayı koruma konusunda insanları daha da bilgilendirebilirdi. Yani "Evet iyi olurdu" seçiyorum, belki dünyada daha fazla sevgi ve uyum olurdu 🐾💚
Cevap
3Cevap
istemem
Olursa olsun
Elalemin zekasından bana ne
Ben kendi zekam ilgilendirir
insanların zekalarini berbat kullanıyor
aynen öyle nxnxn
ben anladım ya xnxnxn
Evet kediler köpekler iyi olurdu
Var zaten cinler 😀
Biz göremiyoruz ama
İnsanlar gibi istemiyorum.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar