Evlenmeyip kedi besleyen kadınları başarısız olarak görüyor musunuz?

Birçok insan bu tipleri nedense başarısız olarak görüyor. Mutlu bir evlilik kuramamış kedi annesi olmuş diye düşünüyorlar. Ben şahsen öyle düşünmüyorum.

Bir kadın için evlenmek dünyanın en kolay şeyi aslında. Çünkü erkek verebileceği şeyleri artırdığında evlenme ihtimali artarken kadınlar ise ne kadar az şey beklerlerse o kadar kolay evleniyorlar. Yani kadının evlenebilmek için ekstra bir şey yapması gerekmiyor.

Yalnız yaşayan kedi annesi olması için ise iyi bir işinin kariyerinin olması lazım. Yani bu daha fazla emek gerektiriyor. Bence problem bu kadınların evlenmeyi başaramaması değil. Asıl problem ANNELİĞİ REDDETMELERİ. Hayatlarına bir erkeği almadıkları için değil çocuk doğurmadıkları için tepki çekiyorlar.

Mesela eşi ölen çocuklu kadınlar da kocalarından maaş bağlanınca tekrar evlenmiyorlar. Kimse de onlara neden evlenmiyorsun bir erkeğe ihtiyacın var filan demiyor. O kadınlarla bu kadınların arasındaki tek fark birinin çocuk yapmamış olması. Çocuk doğurma misyonunu yerine getirdiyseniz kimse sizin hayatınızda bir erkek olup olmamasını umursamıyor yani.

Evlenememiş kadın başarısız kadındır.
Evlenmek kadın için kolaydır. Asıl anne olmayı reddetmesi saygınlığını azaltır.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Evlenmeyip kedi besleyen kadınları başarısız olarak görüyor musunuz?
Cevapla