3 ,4 senedir baktığım kediyi dışarıya bıraktım kötü mü yaptım?

Annesi onu bıraktıktan sonra onu beslemeye başladım tam hatırlamıyorum ama 2021 veya 2022 olması lazım son zamanlarda hasta olmaya başladı ağzından salvar akıyor yemek yiyemiyordu sonra komşu ben işte iken onu devlet veterinirine götürmüş iğne yaptırmış oradakiler tekrarlayabilir ve bulaşıcı olabilir demişler iki üç hafta sonra yine aynısı oldu bu seferde ben veterinere götürdüm doktor bu kedi ya AIDS ya da lösemidir istersen test yaparım maliyetli olması sana dedi iki bin lira verdim antibiyotik iğne vurdu düzelir ama kısa süreli olur bazen 2 3 hafta bazen kediye göre değişir 4 5 ay dedi ama ölür bu dedi çözüm yok dedi benimde moralim bozuldu iğneyi vurduktan sonra kediyi evden alıp başka bir semte bıraktım sırf ölümünü kendim görmemek için duygusala bağladım şimdi de vicdan azabı çekiyorum bıraksam bir türlü bırakmasam bir türlü diye iyi mi kötü mü yaptım bilmiyorum

3 ,4 senedir baktığım kediyi dışarıya bıraktım kötü mü yaptım?
Cevapla