AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
76Cevap
Alllah ıslah etsin yaptıklarının aynısını yaşar inşAllah pis mahlukat
@mna k10dumun 0r. spu çocuğu. idam etmek lazım bunu
Sadece basligi okudum ama bence boyle yapanlarada aynisini yapmak lazim
Psikopat galiba bişey yapılmazsa sıra insana gelecektir
İnsanlar vahşice öldürülüyor hayvanlar da bir şey mi?
Nedense bu kedi haberleri hep Basaksehir den geliyor.
Zararı olmayan dili olmayan bir hayvan yazık
Böyle hasta ruhlu canileri aslan kafesine atcaksın aslında
3 yıl yatsın da aklı başına gelsiz annesi belli olmayan o evladının
elinde olsa insanlığa da bunu yapacak kesinlikle serbest dolaşmamalı
suçu sabitse böyle bir durumda idama karşı değilim
Hayvan sever bir canı bu adamı sakatlasin ne diyim
Allah'a havale ediyorum o canıyı Allah'ım ıslah etsin
cidden anlamıyorum ben bu insanları kedi seni nasıl rahatsız edebilir
Ben de tiksinirim kediden köpekten ama işkence saçma
Herkes satırlar yazmış ben sadece tek bir şey sorcam. O Kedinin Suçu ne ya?
Bakis acısı farkligi insanin ne yaptığını farkında olmamasına sebep olur
bu insanlar nasıl bu kadar acımasız olabiliyor anlamıyorum ya sessiz zararsızlar
Bir şey olmaz aylar önce aynı olay yaşandı, herkes adliyeye koştu noldu adam serbest zort
O şer…sizi bana versinler ufacık hayvana işkence etmek neymiş ben ona göstereyim 😤
Kedi intikamını alır ondan çünkü videolarda gördüm Allah ıslah eylesin böyle insanları
2 gün sonra salınır bi tebrik etmedikleri kalıyo ne cezası
Etrafımızda görüdügmğz birçok insan hasta psikopat ve ceza verilmiyor diye de cüretkar
Böyle insanlara karşı bırak adil düşünmeyi, direk vahşi şeyler düşünüyorum.
Her insan bedenin dekiler insan olmuyor canavarlarda var aramızds
Bu apartman sakinleri bu adamın kim olduğunu biliyordur, aynısını ona yapsınlar lütfen
Üzülmedim. Ayrıca sahipliyse neden dışarıda bu kedi? Sahipliyse evde olmalı dışarıda değil.
Seninde bu ruh hastasından farkın yok hayvan düşmanı olduğunu biliyorum daha önce yorumlarını gördüm başka paylaşımlarda
Tek hayvan kedi mi? Ben Köpekçiyim kedileri sevmiyorum
kedi besleyenlere bisey demiyoruz ama kedilerini evlerinden dışarı çıkarmasınlar
Sana battı mı kedi muslim yazmış bi de merhametsiz musluman olur mu
Müslümanlıkla kedi sevmenin ne alakası var İslamın şartlarından birisi kedi sevmek mi? Hepiniz çıldırmışsınız. Sokakta başıboş kedi istemiyoruz.
Kedi gibi bi hayvanı sevmeyen başka hayvanı sevdiğine asla inanmam bırak bu ayakları lan köpekçiymiş köpeklere yem olasın 😂😂
Yok kimse kedi sevmek zorunda değil
Kedilerden korkan insanlar var alerjisi olan insanlar var siz kedileri insandan daha değerli görüyorsunuz. Bencilsiniz
Kediler dahil tüm hayvanlar siz ruh hastalarından kat kat değerlidir kediden korkan alerjisi olan insana bir şey diyemem ama bu zarar verebileceğin anlamına gelmiyor hayvanlara zarar verip alerjim var korktum vss gibi savunma yapan çok var ayrıca yorumunun başında üzülmedim diye yazmışsın yani zararsız bir hayvana bu denli işkence edilmesinden rahatsızlık duymuyosun bu bi kedi kuş veya köpekte olabilir üzülmediğine göre seninde bu tür eğilimlerinin olduğuna adım gibi eminim eline fırsat geçse sende benzer şeyler yaparsın belki de yapıyosundur nerden bilcez bu yüzden kedi köpek kuş her türlü hayvan senin gibilerinden kat kat değerlidir
😂 benimde alerjim var ama siz gibi davranmıyorum mikropmuş gibi davranmıyorum aksine o kadar tatlılarki seviyorum sanki oyuncakmış gibiler tatlılar ve kimseye zararları yok asıl zarar verici olanlar köpekler olabiliyor. Ben de köpek sevmiyorum hatta korkuo nefret ettiğim oluyor ama hiçbir zaman bir köpeğin böyle vahşice can çekistirilmesine dayanamam. Bu insanlık meselesi.
Canım Köpekler ❤️🐕
Köpeklere ve kuşlara üzülüyorum sadece benim gözümde kedinin fareden farkı yok hatta fareye de üzülürüm galiba
Siz X kullanmadığınız için dünyadan bir habersiniz. Girin bakalım X'e keditaparlar Köpekler hakkında ne tür katliam ve ölüm fantezileri yazıyormuş görün. Kediciler de leş
x.com/.../1950573443369365786
Bir tane örnek
Kedici köpekçi diye bir şey yok. Kedinin öldürdüğü bir insan gördün mü? Göremezsin. Ben köpeğin öldürdüğü tonlarca insan gördüm sokağa çıkamayan insanlar gördüm.
Sana neden laf anlatmakla ugrasiyoruzki. Hayvana alarjin varsa ona işkence etmezsin yanına yaklaşmazsın olur biter. Hayvana işkence etmiş sen üzülmedim diyorsun senin ondan farkın ne? Bu çok canice
Al işte gerçek yüzünü gösterdin. Azıcık kaşıyınca hepiniz böyle oluyorsunuz zaten. Kedi kimseyi öldüremiyor diye sokakta özgürce dolaşabilecek ama Köpeklerin hepsini öldüreceğiz öyle mi? Sizin o hayvan duyarınızın altında yatan Kediperestliğin kokusunu 10 km öteden alırım.
Bundan sonra gözümüz açıldı kimseye eyvallah yok. Kediler umurumda değil Köpeklere bir şey olmasın benim için Köpek kediden bin kat daha değerli.
Kopeklerin cogundan nefret ettiğimi korktuğumu söyledim zaten? Sevdiğim zararsiz kopek turleri de var ama sokak kopekleri korkutucu? Ama bu demek olmuyorki işkence cektirsinler kopekleri vahşice katletsinler. Asla. Beni karistirma kendinle. Insanların alerjilerileri var sevmiyorlar diye boyle bir şey yapamazlar.
Bu dünya sadece bizim değil ya?
Kedi veya köpek sevmezsin ama böyle işkence etme hakkın yok.
Ben köpek sevmiyorum ama gelipte dövdüğüm veya öldürmeye çalıştığım olmadı.
Kaç tane baktığım kediyi köpek ağzından aldım, hayvan doğası gereği saldırıyor ve bunu kabul ediyorum.
Köpeğe işkence edene denk geleyim adamı sakat ederim.
Böyle bencillik olmaz ya, dışarıda kedi olmasın ne demek!
Kedi haşere temizler, köpek sürüyü korur. Hepsinin bir görevi var.
Sizin gibi benciller ile yaşamak korkutucu.
Aynı genelev çocucğusunuz sanırım katille
Ne çok kediperest varmış bu sitede yahu. Kediye Allah diye tapanlar beni engellesin. Kimse sizin putunuzu sevmek zorunda değil. Ben Köpekleri sevidiğim halde sokakta köpekler olmalı demiyorum çünkü sokakta başıboş hayvan olmaz. Siz insanlara kedi dayatıyorsunuz. Çok seviyorsanız alın evinizde besleyin sokakta kedinin işi yok önüme kedi çıkarsa frene basmam. Laflara bak. Neymiş haşere avlıyormuş kedi. He canım he. Her yere mama koymuşsunuz kediler mama yiyorlar ama sorarlarsa haşere avlıyorlar dersiniz. Sizin yüzünüzden kedilerden tiksinir olduk. Gördüğüm mama ve su kabını deviriyorum.
Keklik avlayan kediye su bile yok.
Birde elhamdülillah müslümanım diyor. Frene basmazmış, eğer bir canın ölümüne neden olursan Allah karşılığını bu dünyada vermezse diğer dünyada çokça alır.
Allah ıslah etsin.
Bu şahıs hastadır yeri tımarhane ama dışarda aramızda geziyor niye cevap veriyosunuz buna😂😂görmüyor musunuz papağan gibi aynı şeyleri tekrar edip duruyor bence kendi haline bırakın biraz🤣
Diğer kediye işkence edeni serbest bıraktılar herkes cesaret ediyor şimdi
Dayanamıyorum bu haberlere. Allah’a havale ediyorum
Yasalar bile öldürmenin yolunu açarken.. orada olsam o adama çok şey yapabilirdim.
Şu caniyi önüme getirseler neler yaparım da güya adalet diye bir şey var işte...
bu adamlara aşık olanlar sorun işte sonra bunun çocukları oluyor sonra onların onların onların
Tipik türk insani ne demişler
Canını cerkesten malını azeriden namusunu turkten kötü
Bu ülkede hayvanların bile namusu gidiyor
Bu ruh hastaları içimizde yaşıyo dışardan bakınca insana benzerler ama yalnız kalınca böyle şeytanlaşırlar sadece savunmasız canlılara karşı böyle davranırlar güçleri buna yeter çünkü
İnsanların kotuluklerinde sinir yok ki kalpleri taşlaşmış
Korkunç valla ne desem bilemedm
Keşke halkın eline verseler o zaman aklı başına gelir
Sanki esenyurt yazması lazım sanki cani hayvan cehenneme gitsin bıktık be
Memlekette gozlerini kirpmadan adam olduruyor adamm
Bu tür insanlar insan demeye bin şahit şeytaniler diyim karşıma bi çıksalar neler yapıcam onlara da hayale sığdıramıyorum onları
Ağladım var ya😭😭😭Yaşlı teyzelerin dediği gibi insanlık yok olmuşş😭😖😣
İnsanlar öldürülüyor bırak hayvanları? Ne yapabiliyoruz ki? Biz sen ben değil biz? İzliyoruz
Zavallı kedicik.. Böyle boktan bi ölümü hak etmiyordu
Nefret ediyorum böylelerinden karşıma çizmiyorlar ki allah kahretsin
Kolunu bacağını koparıp salacan
Normalde çok kedi sevmem bazıları manyak seviyor. Ama bu hayvana çok üzüldüm ağladım masum hiç hak etmedi bu canilği
Kız insan değil ki bu
canavara kısası kısas yapılmalı
İnsan değiller bu pislikler.
Bilmiyorum bende tımarhanelik
Kolu bacağı koparıp öylece bırakacan onu
Allah belasını versin. Aynı acıları yaşasın.
Senin varya Allah belanı vermesin
Bir şey diyemiyorum. Allah belasını versin sadece
Bu kişiler insan deme insan kostümü gitmiş de
Allah onu da aynı şekilde öldürsün bir kez değil
İnsanlar artık kötü değil vahşi ve cani..
küfretmek serbest mi
Allah beterini yaşatsın pis insan
Bu insan değilki.2 bacaklı Mahluk.
Allah belasını versin tabi allah varsa
E simdi derdimiz kedi mi yanii