Sokakları biraz yemek koysanız ölür müsünüz?

Biz gerçekten her istediğimizi yiyebiliyoruz ama sokaktaki hayvanlar özellikle kediler gerçekten çok yazık çok üzülüyorum o hayvanlara günlerce aç susuz kalıyorlar onları sokakta görünce hiç mi içiniz acımıyor hiç mi üzülmüyorsunuz marketten çıkınca mama alıp herhangi bir kedinin önüne koymak bu kadar mı zor? Lütfen bu sorumu gören bu yazdıklarımı gören insanlar bundan sonra lütfen daha dikkat edin gerçekten birkaç tane hayvanın önüne mama yemek koymakla fakir olmazsınız cebinizden çok büyük paralar eksilmez lütfen çekinmeden onları doyurun
Sokakları biraz yemek koysanız ölür müsünüz?
Cevapla