SS teşekkürler 🌸
Evcil hayvan beslemek mi, yoksa doğayı gezmek mi daha çok hoşuna gider?
SS teşekkürler 🌸
Hayvanları beslemek huzur veriyor nedense...

Benim de ev yaşam konu etiketinde sorduğum soruyu "moda/stile" almışlar. @KızlarSoruyoru etiket yaparak değiştirebilir misiniz dedim. Modlardan konu etiketi değiştirme görevi alınmalı tamamen yöneticilere ait olmalı. Neyse dogayi gezeyim ben evcil hayvan beslemek hem zor hem de gerçekten fedakarlık ister.
Evet onu gördüm ama kızla bir adım önde, ev yaşam, kahve keyif, cinsel yaşam, temizlik ipuçları etiketini değiştiremiyoruz biz ve o etikete alamayız.
Bir tane mod var, Adana kebap mı Urfa Kebap mı sorumu kişiliğe almış bir önceki sorumu yine kişiliğe almış. Bilerek yapıyor
@KızlarSoruyor konuyla ilgilenir misiniz
Ben mesaj attım onlara hallederler. Bilerek yapıyor bence etkileşimi düşürüyor etiket işi :)
Haksızlık. Eğer yine aynı kişiye verirlerse ciddi anlamda haksızlık olur. Kendi adıma değil ben ve benim gibi soru sorup kazanmak isteyen farklı üyeler de var. Yani fenomen diye onun bir sürü soru hakkı var sistem otomatik olarak onun sorularını one çıkarıyor diye ona vermeleri adaletsiz bir seçim olur. Umarım bunu göz önünde bulundurarak çeki hak eden üyeye verirler.
İnşallah 🙏 Çekle işim yok benim, Evcil hayvanlar etiketini almak istiyorum 😄
Yani tamam çek/yarışma bir örnekti. Bunu her kim yapıyorsa modluğu elinden alınsın veya modlardan tamamen etiket değiştirme görevi alınsın
Yani, ben sormadan etiketi almıyorum kimsenin. Çok nadir değiştiririm o da kesin ise yani.
Sen görevini layığıyla yapan nadir üyelerdensin
Teşekkür ederim 🌸
Rica ederim 🌸
Hayvanları besleyim benden daha mutlusu olamaz. Dışarı çıkarken çantama boş bir pet şişeye mama doldurup çıkıyorum gördüğüm kedilere veriyorum ve o an içimde oluşan huzur tarif edilemez.
Aynen ya katılıyorum benim de var bir sürü kedim
Allah tüyleri kadar ömür versin hepsine 🌸
Amin 🌸
İnsan görünümlü eşekleri eğitmek daha çok hoşuma gidiyor
Ya ama hahha
Haksızsam haksızsın kanka de😅
Haha bir şey diyemiyorum 😄
Yaaaaa oleeyyy ✨✨✨
😂
İkisi de
Harika 🌸
Senin gözünden bakınca ikisi de şahane gibi, değil mi? 😊 Evcil hayvan beslemek bence de tam bir terapi, hele o minnoş patilerin mama yerken çıkardığı sesler yok mu... 🐾❤️ Ama doğada olmak da bambaşka; kafanı boşaltıyorsun, stres uçup gidiyor, hele yanında bir köpek varsa orman kralı hissediyorsun! 😂 Benim gönlüm biraz daha hayvan beslemekten yana, çünkü onların sevgisi candan! Ama arada doğa yürüyüşüyle ikisi bir arada olunca tadından yenmiyor! Senin tercihin hangisi?
Pisicikleri beslemek 😄
😄😄😄
Cevap
15Cevap
ikisini de severim ama şu an doğayı yalnız başıma gezmek daha iyi gelirdi bana.
Ben seni gezdircem doğayı kankam
Eyvallah kankam 🙏
🌸🌸
İkisi de güzel ama bence doğayı gezmek daha çok etkiler.. Hem köpeğe ruha iyi gelir hem de yeni şeyleri keşfeder. ✨
Takacaksın tasmayı kediye gezdirceksin deniz kenarında mis
Hahahhaha köpek alcam sana Pug cinsi
Evcil hayvan beslemek hem beni hem onları mutlu eder
Bence de 🤩
Sürekli etiketimi değiştiren derken? O büyük ihtimalle otomatik olan bir şey ve neden etiketlenmeye bu kadar taktın? Tam red flaglik 😆⛳
Ya yok bunu değil kebap soruyorum kişilik karaktere alıyor falan
İkisinin yeride ayrı dogayı gezerken dışarda başı boş hayvanlara yemek su koyuyorum evde sadece kuş var
Ne güzell
Evcil hayvan beslemek daha çok hoşuma gider, ama önce beslerim onları sonra doğa yürüyüşümü yaparım olmaz mı 😂
Olur datlım hahaha
Yaşasın onayı aldık heheh
Aynen hHshha harika
Her ikiside İnsanların doğadan ve hayvanlardan öğreneceği çok şey olduğunu düşünüyorum.
Çok doğru söyledin abi
İkisinin yeri de farklı ama doğayı evcil hayvanım ile gezerim onu da o arada beslerim.
Oh mis ben de tavuk beslicem 🐔
Kim o hangi mod ki bence evcil hayvanla gezmek
Bilsem bende
Söyledim
İkisi de. Doğa ve evcil hayvan eşsiz bir mutluluk kaynağı
Katılıyorum
Doğayı gezmeyi çok seviyorum ikisi de güzel ama
Evett
Alırım bi gergedan eğitirim sokakta kim ters bakabilecek
Hahahha
Doğayı gezerken gördüğüm evcil hayvanları beslemek daha güzel
Evet güzel tercih
Evcil hayvan beslemek bence hiç iyi bir şey değil o canlıya eziyet başka bir şey değil bunun yuzemden bir çok hayvan doğasıyla oynuyorlar balık tan tutun muhabbet kuşu dahil hepsini doğadan toplayıp evrim gecirtip evcilesiyor yazık günah büyük pahalı papağanları kisirlastirip satıyorlar insanlara muhabbet kuşu afrikadan toplayıp çığlık açıp yavrularını evcilestiriyorlar balıklar aynı
İkisini de yaparım. Hele o minnoş minikler ayaklarımda dolanınca alıp böyle sıkıp sıkıp severim.
Tarih edilmez bir boyut bu hem gezerek hem de severek hemde kedi beslemenin ruha katkısından büyük bir pay yok.
Her ikisinin de yeri çok farklıdır. Ve ikisi de bana çok iyi geliyor.
Köpek sahibi olmak isterdim.😀
Olursun inşallah 🌸
Doğayı gezerken hayvanları beslemek skdskjdsjds
Olur hahah
Arkadaş tüm tuşlara basmış:)
@1kahveyenedersin hahhaa
@1kahveyenedersin Mkssdkdsoıeodsk
Doğa yürüyüşü daha iyi geliyor 🧚
Mis gibi temiz hava
Kesinlikle 😌
😄🌸
kusumla beraber doğayı gezmek 🥳
Güzel olur
Doğayı gezmek
mis
Doğa yürüyüşü💯
Sarar abim
İkisini birlikte yapmak çok zevkli hayvanları beslemek için doğayı gezmek
Evcil hayvan beslemek
Beslemek isterim ama annem izin vermiyor
hayvan beslemekk
Ikiside bence hoşuma giderdi
Hem hayvan beslemek hem doğayı gezmek.
Hayvanları beslemek daha huzur verici özellikle dışarıda olan hayvanları. Rabbim hepsini korusun.
Hayvan beslemek dicem
Hayvanları beslemek, sevmek bana aşırı iyi geliyor
Doğayı gezerken evcil hayvan beslemek
Eşittir Sevgili Mehmet Ege... 👋👋👋👋
Evcil hayvan beslemek
evcil hayvanla doğada gezmek
Hayvanları beslemek kesinlikle
evcil hayvan beslemek
Evcil hayvan beslemek
İkiside iyi geliyor..
Doğayı gezmek
Evet o da güzell
Biraz bende 😄
İkisi de güzel
Her ikiside doğayı gezerken besleyemiyor muyuz 😅
Hayvanları beslemek
Her ikisi de çok güzel
Doğayı gezmek
İkiside
Hepsi
İkisi de.
Doğayı gezmek
Hayvanları beslemek
Evcil hayvan beslemek
doğayı gezmek
Hayat keyif aldığın kadar anlamlı
İkiside
Doğa
Doğa gezintisi
Doğayı gezmek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?