Bugün 7 yaşındaki kızımı kaybetmenin acısını yaşıyorum, neden hep bu kadar zor?

Bugün 7 yaşındaki kızımı kaybetmenin acısını yaşıyorum, neden hep bu kadar zor?

Çok zor ani gidişini kabullenmek

Bugün 7 yaşındaki kızımı kaybetmenin acısını yaşıyorum, neden hep bu kadar zor?
Cevapla