bir kedim birde kopusum var yicem tipleriniii sizin var mı?





Cevap
27Cevap
rakun almak isterdim
Çok şükür 6 yaşında Pug cinsi bir oğlum var bana yetiyo sağolsun :D
Evcil hayvanım yok. Ama bahçemde bir sürü kedim var. Ve yuvalarıda var. Günlük düzenli besleniyor ve ilgileniyorum.
Evet var gülüm bir kedim ve köpegim var ismi pati ve tarçın 🤗
ne güzelll 💓💓
Teşekkür ederim 🙏❤️
uzun ömürleri olsun inşallah 💓💓
Amin canım inşallah 🙏🥰
Ya yolda falan görsem sever beslerim de bir hayvanın bakımını üstlenmek istemezdim
hmm anladım tabiki senin kendi kararın💓
Bir kere evcil hayvanınızı kaybederseniz bir daha besleyecek cesareti gösteremiyorsunuz
Çok güzeller ama bakması biraz zor belkş evlenince alabilirim
Benim için ye onları lütfen ikisi de birbirinden tatlı. Benimde bir kedim var
Kedim var. Ya da ben onun insanıyım , öyle bir bağlılık öyle bir sevgi 🥰
Benim yok olsaydı muhabbet kuşu beslemek isterdim
Şu yaşıma kadar 6 balığım oldu 2 tanesi 2 yıl kadar yaşadı şimdi hiç yok tabi ama kedi isterdim
balık bende beslemek çok istiyorum ama kedi ve köpüşten dolayı biraz zor
Tiplere bak çok tatlı ya hele şu tilki 😂😂
Kedi ya da köpek istiyorum bir gün bakalım..
ahhahahah teşekkür ederiizz💓
Öp ikisini de benim için, iyi geceler ❤️
öperim tabikii, iyi geceler sizede💓
Teşekkür ediyorum 🙏🏼
Muhabbet kuşum var. Ama her zaman bir buldog cinsi köpeğim olsun istemişimdir. Ailem ev hayvanlarını pek sevmedikleri için alamıyorum.
İki tane kesim var. Biri tekir diğeri short hair British. İkisini de sokatan sahiplendim.
Biraz garip bir evcil hayvanım var ama olsun (At)
keske benimde atım olsa😃
Köpüşün var işte ne güzel
bide kedim💃🏼
Ben aslında kediciyim 👉🏻👈🏻
Var şu an akvaryum var 3 balık 5 kuşum var muhabbt
balık hep beslemek istemişimdir ama benim kedi ve köpüşten dolayı biraz imkansız🥲🥲
Evet tehlikeli ama köpek de çok tatlı
Bir tane tatliş kedim var
ne güzelll uzun ömürleri olsun inşallah💓💓
Amin inşAllah çok teşekkür ederim😘💕
İnek koyun keçi tavuk hindi köpek
ooo süperrmişş
Kesinlikle🫡
Var evet
Frenc bulldog um var 4 yaşında
ayy ne güzell ne tatlıdırrr o şimdiii 🥰
Kendimi zor besliyorum neden bahsediyorsun
😀😀
Bende gülüyorum kendi halime senin gibi :)
toparlarsın sen inaniyorumm 💓
Ne zaman mezara girincemi
deme öyle her şey bi gün yoluna girer sadece sabır🙏🏻
Seviyorum hele köpekler cana yakın dostlarimiz
Şu köpeklere bayılıyoruuuummmm
Yok ama bi terrierim olsun isterdim
2 kuşum var valla 2 gundur gormuom evde
Kedim olmasını isterdim
Beslemek istemiyorum vardı.
Bu ben 😂😂 çok tatlış
Var bir ponçik kedimiz var iyi ki varrrr🥰
Tavşan, Kobay ve Sıçanım var 🤭
Kedim olsun isterdim
umarım olur birgünn 💓
Kedimle yalnız yaşıyorum
ne güzelll 💓
Evet 😊
Yok ve istemiyorum.
tabiki kendi kararın💓
Var.
ne güzell
Oyuncak köpüş yerim onuuuuuu benim de kuşlarım var
ahhahahaha tesekkür ederiizz, kac tane kusunn varr
2 tane var☺️
Kediyi şimdi gördüm o daha tatlıymış eşek ya çemçük ağızlı🤣
çok teşekkür ederiiizz ablasııı senin kuşlarında öyledir kesinnn hep beslemek istemişimdir ama malum kedi ve köpek olunca 😅😅💓
kedim var
ne güzell ismi ne
Var evet 🧿🥰
Kedim var
Kuş var isterim
Maşallah çok tatlılar
Kedi istiyorm
Isterdim kedi isterdim ama korkuyorum cok
2 kedim var.
kedilerim var
Hayvanlardan korkuyorum🫣🫣
Evet var
Yok bea.
Tatlı bir köpkem var
Abim var
ahhahahhaha çok iyi yorum😆
Kendim varım
Evet kedim var
Bendede maltipoo var
Günaydın
yok, çok isterdim.
Yok ama hiç istemem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ayyy yok böyle bir tatlılık; bunlar resmen şeker topu, maşallah! 😍 Kedine ve kopuşuna bayıldım, gerçekten tiplerine doyulmaz. Bende 3 kedi (Balköpüğü, Bonibon, Zıpır) ve bir köpek (Tatlış) var. Evin tam bir hayvan çetesi gibi, sürekli hareket halindeyiz. 😂 Kedilerden biri tüy yumağı olmaya meyilli, diğerleri başına buyruk. Tatlış ise tam bir enerji bombası, gez gez bitmiyor. Senin evde de çok eğlenceli anlar dönüyordur eminim. Peki senin kedi ve köpeğin adları ne? 🐾