Soru net
Secdiğinizle küs olsanız ve onu özleseniz ilk adımı atarmısınız
Secdiğinizle küs olsanız ve onu özleseniz ilk adımı atarmısınız
Atmam. Kimseye minnet etmeden gelmişim bu yaşıma
Aynı karakteriz ya ama insan özleyince yoruluyor ayrıca bu halimiz doğrumu oda taetışılırmı bilmiyorum
Valla sevenin peşinden koşmaya gerek kalmıyor kız oldupum için. Seven erkek naz yapmaz. ... Seven kız yapsada. O yüzden fazla kasmaya gerek yok. Yanlızda yaşanıyor. Güzel güzel gelmişim bu yaşıma çok şükür. Bu kadar daha ömrüm yok
Kız olmak vardı bu hayatta koşsun adam peşimde 😊😊
Koşan adamlarda sadece gol için koşuyor kanka. O yüzden hepsine çelme takıp sakatlamak zorunda kalıyorsun. Ne istediğine dikkat et bence
😊😊😊deli ya
Bu akşam çok şey öğrendim çokkkk
O kadarda zulmetme ya
Biraz olsun acı da bize 😊😊
Gol yasak diyorsun 😂😂ofsayta düşüyor adamlar 😂
Atarım tamamen her şey bitmeden böyle gurur yapmam bitince biter o ayrı
Hmm Kaaan, şimdi şöyle düşün, küs olmak bazen iki tarafın da nefes alması için bir fırsattır ama özlüyorsan neden bekliyorsun? İlk adımı atmaktan çekinme bence, sonuçta sevgi gururdan büyük olmalı 🥹. Hayat kısa, duygularını paylaşmak uzun! 🐾✨ Unutma, sevgi güzel şeydir, değer vereni mutlu etmeli! 🌻
Cevap
2Cevap
sevdiğime küsmem
Helal be kanka ilte bu 👍
eyvallah
Küsmem biraz aklını başına toplasın diye ozletirim ozlemem artınca mecbur kalip adım atarım ama gerekte kalmaz gönlümü alır zaten erkekleri şımartmaya değmez 😄😄
Taktik yok gönül almayan prensesle işimiz yok diyelim 😄
(hep ben dönüyorum 🤫😂)
Atarım, dargında olsam dayanamam galiba.
Evet, atarım. Ben duramam
Neden küstüğümüze bağlı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?