ANNESİZ 3 YAVRU KEDİ İÇİN FİKİRE İHTİYACIM VAR?

28 günlük üç tane yavru var, Dördüncü yavruyu anne alıp gitmiş, Bu üç yavruya da komşunun çocukları bakmaya çalışmış ama yapamamışlar, Soğuktan ve pireden ölmek üzerelerdi eve aldık. 3 saatte bir biberonla besleniyorlar aynı zamanda kaka ve çiş yaptırıyorum. Süt anne bulamadım yazmadığım dernek kalmadı, kendi annesini de bulduk ama kabul etmedi yavruları. Bakmakla ilgili bir sıkıntım yok normalde olsa bakarım tecrübeliyim Ama şu an hamileyim, Biliyorsunuz gebelikte Toksoplazma riski çok tehlikeli. Ne olduğunu bilmeyenler için hamilelikte anneye bulaşırsa bebek için çok tehlikeli olan bir enfeksiyon ve kediden özellikle de kakasından bulaşıyor. Eşim de bu konuda çok tepkili, İki sene çocuk için uğraştıktan sonra böyle bir risk almak istemiyor haklı da ama evde bir süredir bu konuda bir kaos var. Bugün kan verdim, Şu an böyle bir enfeksiyon görünmüyor ancak bu enfeksiyona Bağışıklığımla çıkmadı. Gebelik takibimi yapan Dr. Bağışıklığım çıksaydı bakmaya devam edebilirsin demişti ancak bağışıklığım çıkmadığı için vermek zorundayım. Süt anne yok, Sokak kedisi oldukları için isteyen de yok. Kısaca sokağa bırakmak zorundayım. Ne yapacağımı bilmiyorum nolur bana bir fikir yardım bir şey yapın..

ANNESİZ 3 YAVRU KEDİ İÇİN FİKİRE İHTİYACIM VAR?
Cevapla