şşt pişşt naber kız filan diyorum biri bi gün dövecek beni banamı diyon diye asdfasdf

şşt pişşt naber kız filan diyorum biri bi gün dövecek beni banamı diyon diye asdfasdf

Ben eğer beni görünce kaçmıyorsa eğilip elimi uzatıp sevmek istiyorum, bazıları hemen kaçıyor:/ birisi sanki kötü bir şey yaptım da o yüzden kaçtı sancak diye korkuyorum 😐 ailem evde kedi beslememe izin vermiyor ben de gördüğüm her kediyi sevmek istiyorum 🐱😻
Ben direk kovalayıp tutup seviyorum tabi arkadaşlarımdan geriye kalıyorum ndndndnd
Ama seviyorum napimm
bu randomu değiştir kiz
Randomlarım özeldir öyle deme kdkdkdkd
tetenos sen karışma 😏
bana bak o bana Özel taaam mi KD"den devam sen ndndnd
Olmaz bende kdkdkdkdkd dicem
Kdkdkdkdkdk
Teenk youu

Buna bugün çektiğim bir fotoğrafka cevap vermek istiyorum
Sonrası çizdi kolumu
Boşuna kediler için nankör demiyorlar
Görmezden geliyorum dnjdngj
Cevap
19Cevap
Evet severim ben.
Yok kedileri sevmem genelde kaçarım hatta. İnternete bazı videoları izledikten sonra daha da korkuyorum kedilerden.
Kucağıma alıyom kafasını seviyom mama olmadığı için gidiyolar 🥹
Kediler en sağlam dostumdur gülümsetirler beni, oyunlar oynarız.
Kedi köpek gördüğümde mutlaka seviyorum, en ihtiyaç duydukları da aslında sevgi. Onları sevgiden mahrum bırakmak istemem :)
Gördüğüm an totoşlarına vuruyorum bir tane. Sonra sevmeye başlıyorum.
Genelde kulaklıkla giderim yaya giderken bi yere. Ve etrafta felaket olsa haberim olmaz
Evet, aynı şeyi bende yapıyorum. Ben genelde fıstık diyorum.
Bakışlar kesişirse selamsız geçmem. Onları, insanlardan ayrı tutmuyor, saygıyla yaklaşıyorum.
Selam vermek ne kelime ya biz muhabbet ediyoruz. Sonra ben mıncıklıyorum ve peşime takılıp gelenler oluyor, sonrası market ve salam tabi ashh
tuzlu fıstık kırmızı tuborg filanda al hep salam hep salam asdfgaf
Yok ya onu tercih etmiyorlar sahilde çok oturuyoruz beraber ash
haklarını ben alırım
ahaha ortak çıkıyo bak bak :D
yahu tamam bende tuzlu çekirdek alırım kara şimşek asdfa
ahsh tamam anlaştık
geliom
ahsh acele etme sen yine de
geldim ben bi an diyince boş bulundum nerdesiniz hani
kaçmaaaaaaaaaaaa
İşin ne yakala :P :D
valla koşamam yan bağlarımı kopardım halısahada
o zaman şansına küs ahsh
küstüm

Her gün minnoşlarıma sevgi gösteriyorum 🥰😻🤗
Sevmelere doyamıyorum bu kızları eve gittiğimde 🤗😻🥰
Mıncırınca onlarda partileriyle beni mıncırıyor fakat tırmalamıyolar alıştılar oyuna şapşiklerim 😂
Tabi ben başını okşuyorum o da patisini kaldırıyor 😄 gördüğümüz kedilere selam vermek mutluluk getirir 😄
Ya kediler uzaylı bence. Negatif enerjiyi mıknatıs gibi çekiyorlar bu da uzaylı olmalarının bir başka kanıtı bak 🤣
Aa bak sen 😂😂
Yok evdeki yetiyor bana.
Hayır alıp eve götürüyorum
O senin hüsnü kuruntun. sahipsiz olanları alıp besliyorum
Onlar bana selam verir. Hizaya geçip esas duruşta 😂
Yolda gördüğü kediye laf atmayanlar bizden değildir
Kediler tırmalasın onları
Selam vermediğim halde peşime takılıp kapıya kadar geliyorlar versem nolur acaba 😒
Hayvanlar insanlardan daha hissiyatlı ve daha iyi empatlar. Hayvanların takip ettiği insanı takip ederim teredütsüz.
Rahatsız ettiğimi düşününce özür dilerim derken bile buluyorum kendimi 😄
efenim bi isteğiniz var mı diye ayrılıyormusun ortamdan
O seviyeye daha geçemedim 😄
acele etme yavaş yavaş
selamı geçtim annem aşkım bebeğim diye sevme faslına geçiyoruz
ben aynen yazdığım gibiyim
Diyorum insan gibi yaklaşmazsa bidaha selamı sabahı kesiyorum ama uğraşamam benana
insan gibi yaklaşmaz onlar tam bir hayvann
Deme ya onu unuttum 🥹
b12 kolisi atıyorum sana
🥹
Ya benimkiler mamasını yiyip kendini sevdirmeden gidiyor. Artık küstüm hepsine
Yanımda mama yoksa umutlandırmak istemiyorum o yüzden her kediye selam veremiyorum.
Sadəcə səlam demiyorum oturup muhabbet etmişliğim bile var. Mama paylaşırken dedikodu yapıyoruz.
Adamlara dərdimizi miyavlayamacaksak niyə yaşıyoruz. 🥴
Miyavlı günler.😸
Ben selam vermeden önce onlar benden habersiz selamımı alıp yanıma geliyorlar 😹
selam söyle :D
Sen e söylememe gerek var mı ☄️
o emoji ne yahuu 3 saattir bakiom çıkaramadım afasdf
Kayan bir göktaşı 🤣olum bak git diyorum bana yanaşıyorlar , sen bi de diyorsun selam söyle, ben de uzaktan selamını iletiyorum 🤣
kıhoho gediler kovalasın seni
Seni kovalasınlar 😏
Evet seviyorum ben konuşurum da.
Evet konuşuyorum hatta çok tatlılar 😂
Tabe yaaa selam vermekten yoluma devam edemiyorum
Selamlaşmadık ama severiz.
Seviyorum kedileri mahallenin ilk yaz kedisi var 😄
arada yapıyorum öyle şeyler
Genelde naber bro diyorum.
Veriyorum hepsi çok tatlı😅😅
Selamın aleyküm diyorum
Laf atıyorum mıncırıyorum
Anaağğ diyip kucağıma alıyorum
Yüzümü çizdi yaw
Peşimden geliyor minnaklar🐈💜🎈
Biliyorlar iyi insanı tabi aşklar:d
Ahahah 😂😂😂 annişleri sanıyorlar :d
tabi tabi 2 muabbet etmeden asla geçmem
aaa konuşmadan geçmem
koşarak karşılıyorlar laf atma ne demek
seni yirtsinlar kedi şeyine tepki verir gibi koşar adım kuduz olmaya kos 😂
suya alerjik olana kadar
git ötede kudur haber neyim istemem😂
Mümkün olduğunca hepsini seviyorum
Kırmirin selamı var diyom 😂
Napiyon pıșokê (kedi) diyom ben
En sevdiğim hobilerden oluyor
Yaaa çeeen şalak mısınn diyorum
deme kız öyle valla dalarlar
Bence kediler zaten insandi sonra kedi oldular
belkide biz kediyiz kim nerden bilebilir
Gerçeeeeekteeeennmiiiii var mı oyle bir ihtimaaal tetenos
dedemin kuyruğu vardı
Aa aa aaa masallah xjxj
İki lafın belini bile kırıyoruz...
Yok ya yeterince kediyle muhatap oldum zaten
Vermiyorum
Kedileri severim.
Evet
Kafa tokuşturmazsam günüm zehir olur..
Hepsini yerm
aa ben 😀
hayır daha beeeen 😀
jöleler kedilere satasamaz mi yani 😀
😀😀😀 asla
yok pizza icine konulup dürüm yapılıyo 😀
pek kedi göremiyorum
Laf atıyorum genelde
evet onları severim
Evet sohbet ederim
hepsine hem de
Hayır sevmem !!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?