Galeride fotoğraflarımın 4te 3ü kedidir. 🐈🐱🐈⬛😻 Bence kediler, hayatımızın sessiz filozoflarıdır. Anlamak isteyene bir çok şey mırıldar, miyavlar ve bazen de anlatırlar. 🙃
Sizde de, bir kedi gördüğünüzde telefonunuzun kamerasını otomatik açma isteği oluyor mu?
Kediler için şöyle söylenir, gerçekte insan kedi sahiplen (e) mezmiş; KEDİLER İNSANLARI SAHİPLENİRMİŞ. Bu minik kedicik kendisine güzel iyi bir sahibe bulmuş olmalı 😇😊
😅 evet bazen bana da oluyor. İç sıkıntı kırgınlık varsa bizi iyileştirmeye geliyorlar. Kediler bize dokununca negatif enerjimizi de temizliyorlarmış (nöro-bilimcilerin yalancısıyım) ☺️ 😃