Ya bambaşka bi kız gibi çıkıyorum arkadaş ya.
Diyolar bu sen değilsin kimdir bu.
Uzaktan çekince anca kendim gibiyim.
Bazı telefon kameraları sıkıntı.
Ya bambaşka bi kız gibi çıkıyorum arkadaş ya.
Diyolar bu sen değilsin kimdir bu.
Uzaktan çekince anca kendim gibiyim.
Bazı telefon kameraları sıkıntı.
Ayna modu açık olabilir. Onun dışında birebir aynı çıkmamanın sebebi telefonlar fotoğrafı çektikten sonra onu sistemlerinde güzelleştirmek adına işlerler. Sen işlenmiş fotoğrafı görürsün yani. Değişik çıkmanın sebebi bu
Anladım.
Teşekkür ederim :)))
Güzel ya da çirkin değil de farklı :D benim yüzüm küçüktür, sanki büyükmüş gibi çıkarıyor. Başka kamerada denedim olduğum gibi çıktım
Aaa evet galiba öyle :))
Haha anlaşıldı :)
Cevap
1Cevap
evet. aynada başka arka kameradan başka çıkıyorum
Kamera iyi değildir
Evet değil
Hangi telefon o
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?