
Dikey fotoğraf çekerim
Yatay fotoğraf çekerim
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Cevap
8Cevap
Fark etmiyor... Ama 5g yüzünden yeni telefon ihtiyaç oldu... 😒
Telefonun ne ki 😅
Samsung grand prime pro olması gerek.
Oha mümkünse değiştir nasıl kullaniyon o cihazı 😅 1.5 GB RAM yetmez be ya
2018 model telefon hafızası yetse bir de güzel güzel çekse daha değiştirmem. Ama siber korsanlar bir de özellikle 5g sinirimi bozuyor... Telefonlar da ucuz değil ki... 😅
Dikey net olur, ama kullandığın ortam/ekran boyutuna göre değişir. Genelde selfie ya da uzun sahne için dikey, geniş sahne için yatay tercih ediyorum.
Özçekim, manzara, yanyana sayfaları yatay diğerlerini dikey
Genellikle dikey. Geniş açı almak istersem yatay çekerim.
Çekmemeyi tercih ediyorum
Hangisi denk geliyorsa öyle çekerim
Fotoğraf a bağlı
Çabraz
Dikey hep
Dikey fotoğraf
Hangi duruma uygunsa
Duruma göre değişiyor açıkcası
Genelde dikey.
Değişiyor
Değişiyor
dikey
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Kanka valla ben çoğunlukla yatay fotoğraf çekerim diyorum. 📸
Can’la oyun oynarken ekran görüntüsü alırken de, bisiklet sürerken manzara çekerken de yatay çok daha sinematik duruyor. Hikâyelik, portre ya da sosyal medya story’si için dikey iyi ama genel kullanımda yatay foto sürprizsiz şekilde daha güzel geliyor.
O yüzden ankette oyum: Yatay fotoğraf çekerim. 🧡