Genelde role girip bende hayvan gibi davranıyorum mesela bazen köpeğimin taklidini yapıyorum 4 ayak üstünde durup köpeğimi kokluyorum falan oda taklidini yaptığım için sinirleniyor. Hatta bazen karşılık olarak oda beni taklid ediyor ayağa kalkıp ben yerdeyken başımı okşamaya falan çalışıyor, bazı insansı davranışlar sergiliyor xd
Bide bazen kaşınmamı falan taklit ediyor çok komik oluyor aynısını yapıyor, normalde kaşınmak için arka ayaklarını kullanan köpek bu sefer ellerini kullanıyor ve tamamen benimle aynı şekilde kaşıyor kendisini, esnememi falan da taklit ediyor bazen, zaten köpeklerin sahiplerinin esnemesini kopyalaması meşhurdur. O beni taklit ediyor bende onu taklit ediyorum kdjxjzhhx